جایگزین مسیر

رونی:می توانم با قهرمانی در جام جهانی به بازیکن افسانه ای انگلستان تبدیل شوم

by | شهریور , ۱۴ , ۱۳۹۴

پایگاه هواداران منچستر یونایتد در ایران-مهاجم منچستر یونایتد آماده است تا به زودی رکورد برترین گلزن تاریخ انگلستان که در اختیار سربابی چارلتون قرار دارد را جا به جا کند و وین هنوز معتقد است می تواند به همراه تیم ملی در جام جهانی ۲۰۱۸ به افتخار دست پیدا کند.

وین رونی معتقد است که می تواند به مانند بابی چارلوت به بازیکن افسانه ای انگلستان تبدیل شود اما وی می داند که تنها با قهرمانی در جام جهانی می تواند به این امر دست پیدا کند.

اگر وین رونی در دیدار امشب سه شیرها در برابر سن مارینو دو بار گلزنی کند می تواند رکورد بابی چارلتون که ۴۹ گل زده دارد را جا به جا کند و با این برد روی هاسجون و شاگردانش می توانند با خیالی آسوده تر کار خود را برای صعود به جام ملت های اروپا ۲۰۱۶ ادامه بدهند.

پس از اینکه وین رونی در یورو ۲۰۰۴ تواسنت ۴ بار گلزنی کند این بازیکن دیگر در رقابت های حساس نتوانسته است انتظارات را برآورده کند.

با این حال ستاره انگلیسی می خواهد به همراه تیم ملی انگلستان در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه به مقام قهرمانی دست پیدا کند و خود را به مانند لیونل مسی و هم وطن وی یعنی دیگو مارادونا نامش را در تاریخ ثبت کند.

رونی گفت:

تا چند سال پیش مردم می گفتند مسی کیفیت مارادونا را ندارد به دلیل اینکه وی جام جهانی را در کارنامه خود نمی بیند.برای من مسی بازیکن بهتری نسبت به مارادونا می باشد چون او در فوتبال سخت تری حضور دارد.

شما باید به مقام قهرمانی دست پیدا کنید.شما باید به همراه تیمتان قهرمان شوید به مانند سربابی چارلتون.من می دانم که هنوز می توانم به این افتخارات دست پیدا کنم.

۰ Comments