جایگزین مسیر

رونی آماده نبرد

by | مهر , ۱۹ , ۱۳۹۱

وین رونی معتقد است که بعد از بازگشتش از مصدومیت ، فرم آمادگی اش  بهبود یافته و او آماده است که با تمام قوا ، هم برای منچستر و هم برای انگلستان آتش بازی کند.

مهاجم شیاطین سرخ که در حال حاضر با سه شیر ها در تیم ملی به سر میبرد،در اوایل فصل در اکثر بازی ها نیمکت نشین بود و بعد هم از ناحیه ران جراحت برداشت و چندین هفته از میادین دور بود.

حالا رونی کارهای فشرده اش در تمرینات و جیمناستیک را به پایان رسانده و با فرمی فوق العاده به میادین بازگشته و امیدوار است که در ماه های آینده همه را درو کند.

رونی گفت : وقتی که من در پیش فصل به تیم بازگشتم در فرم بدی نبودم،اما قطعا اون قدر که باید آماده نبودم،شاید به این خاطر بوده که من زمان کافی برای حضور در تمرینات نداشتم،نمی دانم.

بعد از اون من مصدوم شدم اما سخت کار کردم.اگر منصف باشیم باید بگوییم که مصدومیت به من کمک کرد که من به فرم ایده آل خودم برگردم.من احساس خوبی دارم و احساس میکنم که کاملا سالم هستم و احساس میکنم باید اماده بازی باشم.

از زمان بازگشت به تیم اصلی،رونی خیلی بیشتر در عمق بازی میکند و نقش بازی سازی بیشتری از طرف رییس به او واگذار شده و به این مهاجم 26 ساله اجازه داده که بیشتر در جریان بازی قرار داشته باشد.

این تصمیم سرالکس تا کنون اثبات کرده که یک شاهکار بزرگ بوده و در نتیجه به نظر میرسد که رونی در تیم ملی هم در چنین پستی ایفای نقش کند.

و هرچند که این پست جدید نیاز به یک قوای جسمانی بسیار بالا دارد و بازیکن باید میانگین دوندگی اش را بسیار بیشتر کند،رونی عاشق این پست جدیدش است.

رونی گفت : این نیاز به یک فیزیک عالی دارد.شما در تمام بازی درگیر هستی و رفتن و برگشتن (جلو و عقب رفتن) خیلی نیاز است .من ازش لذت میبرم،اگر مربی از من بخواهد که در بازی جمعه در آن پست بازی کنم ، من خوشحال میشوم که این کار را انجام دهم.

قطعا وقتی که شما در نوک حمله بازی میکنی فرصت های گلزنی بسیار بیشتری داری اما به عنوان یک فوتبالیست شما فقط میخواهی فوتبال بازی کنی .شما در جریان بازی قرار میگیری و پا به توپ میشوی و من از این لذت میبرم.

۰ Comments