جایگزین مسیر

صحبت های رونی قبل از جام جهانی

by | خرداد , ۱۱ , ۱۳۹۳

وین رونی امیدوار است تا ترکیب جوان انگلیس بتواند در جام جهانی بدرخشد و راه رسیدن به فینال را بپیماید.او همچنین امیدوار است که بالاخره بتواند ناکامیهایش در جامهای جهانی گذشته را جبران کند.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران –  مهاجم 28 ساله تیم ملی انگلیس، می داند که روی هاجسون، ترکیبی را برای انگلیس برگزیده است که تجربه کافی برای بازی در جام جهانی را ندارند و او از نمایش آنان در جام جهانی مطئن نیست. با این حال او از حضور بازیکنان بااستعدادی چون استوریج، لوک شاو و لالانا هیجان زده است و باور دارد که اگر بازیکنان به سرعت با هم هماهنگ شوند، می توانند در این تورنومنت موفق باشند.

او در مصاحبه با Mirror چنین گفته است :

یکی از ضعف های تیم ملی انگلیس حضور بازیکنائیه که تجربه کافی برای جام جهانی رو ندارن. البته هیچکس نمیتونه پیش بینی کنه که چه اتفاقاتی برای انگلیس تو برزیل می افته ؛ و به همین خاطره که من مشتاقانه منتظر شروع رقابت ها هستم. من واقعا نمی دونم که چطور بازی خواهیم کرد. تنها چیزی که در این مورد میتونم بگم، اینه که ترکیب تیم ما، پتانسیل و کیفیت تیمی رو که بخواد به فینال برسه رو داره.

رونی که با 89 بازی ملی از بازیکنان با تجربه انگلیس به شمار می رود، درباره حضور بازیکنان جوان تیم و وظیفه اش برای انتقال تجربیاتش به آنها نیز صحبت کرده است:

اگه به یورو 2004 برگردیم، من جوونترین بازیکن تیم بودم، اما در اون مقطع بازیکنای باتجربه زیادی تو تیم بودند که من از تجربیاتشون استفاده میکردم. در ترکیب امسال هم بازیکنای جوونی مثل دنیل استوریج، لوک شاو و آدام لالانا حضور دارند که تا بحال تجربه چنین جامی رو نداشتند و حالا امثال فرانک لمپارد، استیون جرارد و خود من هستیم که باید تجربیات بازیمون تو چنین تورنومنتهایی رو در اختیار اونها قرار بدیم.

england youth

رونی همچنین از کار ناتمامش در جام های جهانی گذشته می گوید که بدلیل مصدمیت یا مسائل دیگر نتوانست موفقیتی در آنها بدست آورد : 

من همیشه با خودم صادق بودم و حقیقت اینه که  اگرچه با پیراهن یونایتد تمام افتخارات رو کسب کردم، اما همیشه جای خالی موفقیت با تیم ملی انگلیس رو تو دوران حرفه ایم، حس می کنم. بعد از دو تورنومنت قبلی؛ من واقعا فکر میکنم این جام جهانی، جام من باشه. من تا حالا تو جام جهانی گل نزدم و این چیزیه که سعی دارم انجامش بدم.

wc 2006 rooney

و  در ادامه می گوید :

این بار می خوام بهتر کار کنم؛ نه فقط به خاطر خودم، چون اینو می دونم که اگه بازی خوبی رو انجام بدم، می تونم به تیم کمک کنم !

اولین بازی تیم ملی انگلیس در تاریخ 14 ژوئن (25 خرداد) در برابر ایتالیا خواهد بود.

۰ Comments