جایگزین مسیر

رونی: برای حضور در تیم ملی انگلستان با یک چالش بسیار بزرگ رو به رو هستم

by | آبان , ۲۲ , ۱۳۹۴

پایگاه هواداران منچستر یونایتد-وین رونی برای اولین بار بعد از سالیان سال با حضور هری کین و جیمی واردی با یک چالش بسیار بزرگ رو به رو می باشد تا در نوک حمله تیم ملی انگستان حضور پیدا کند.

بعد از اینکه اعلام شد وین رونی در دیدار دوستانه امشب انگلستان در برابر اسپانیا در ترکیب حضور نخواهد داشت حال رونی اعلام کرده است که برای حضوری دوباره در جایگاهش یک چالش بسیار بزرگ رو به رویش قرار دارد.

او گفت:

اگر مربی بخواهد شما را برای حضور در بازی های ملی ارزیابی کند و شما را در ترکیب قرار بدهد شما باید این مسئله را درک کنید.

اکنون با یک چالش بزرگ برای حضوری دوباره در ترکیب انگلستان رو به رو هستم و این چیزی است که می خواهم انجام بدهم.من می خواهم خودم را اثبات کنم.

من احساس می کنم از زمانی که روی ( هاجسون ) عهده دار تیم ملی انگلستان شده است من در فرم خوبی در تیم ملی قرار داشته ام.من گل های زیادی به ثمر رسانده ام و امیدوارم که آن را ادامه بدهم.

به عنوان یک فوتبالیست شما می خواهید بازی کنید اما من درک می کنم که بازی های زیادی برای تیم ملی انجام داده ام و این بازی ها برای افرادی مانند جیمی واردی می تواند خوب باشد.

من فکر می کم از زمان حضورم در تیم ملی انگلستان اکنون گروهی از بهترین مهاجمان در تیم ملی حضور دارند.

همچنین ما بازیکنانی همچون دنی ولبک , دنیل استوریچ , تئو ولکات را داریم که به دلیل مصدومیت حضور ندارند پس چنین استعدادهایی برای تیم ملی بسیار عالی است.

در گذشته که به مسابقات می رفتیم تعدادی کم بازیکن وجود داشتند که روحیه برنده ای داشته باشند.اما در حال حاضر ما بازیکنان بسیاری داریم که روحیه برنده ای دارند که می تواند یک بازی را به نفع ما رقم بزند.

۰ Comments