جایگزین مسیر

رونی به بودن در یونایتد عادت کرده است

by | مهر , ۱۸ , ۱۳۹۲

وین رونی می گوید او به بودن در یونایتد عادت کرده است و احساس می کنند بهتر از هر وقت دیگری آماده است.

.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – پس از اینکه قهرمان لیگ برتر در طول تابستان اعلام کرد که مهاجم تیم ملی انگلستان در الدترافورد ماندنی است, اکنون تمرکز خود را بر روی مرتب گل زدن در تیم گذاشته است که سرمربی جدید دیوید مویز هدایت آن را برعهده دارد و قصد دارد رکورد گلزنی سربابی چارلتون را بشکند.

رونی به خبرنگاران گفت: اگر صادقانه بگویم, من در طول تمام مدت تابستان آرامش داشتم. واضح است که اتفاقات بسیار زیادی در حال رخ دادن بود و من مطمئنم همه منتظر بودند تا من چیزی بگویم اما من در آرامش بودم.

.

.

“من با افرادی که در باشگاه مهم بودند صحبت کردم و ما می دانستیم که چه کاری داریم انجام می دهیم. من مطمئنم که باشگاه این مسئله را روشن ساخت.”

“من نمی خواستم, جلو بیایم و چیزی بگویم. تنها می خواستم بر روی فوتبالی که بازی می کنم تمرکز داشته باشم. و این همان کاری است که من انجام دادم, و کاری که به انجام دادن آن ادامه خواهم داد. من تنها بر روی فوتبالم تمرکز خواهم کرد و خواهم دید که چه اتفاقی پس از آن رخ می دهد.”

رونی از زمان بازی در اورتون مویز را می شناسد و مصمم است تا با هدایت سرمربی جدید عملکرد خوبی داشته باشد, پس از اینکه احساس کرد که در فصل گذشته در فرم ایده ال خود قرار نداشت, علی رغم اینکه به شیاطین سرخ کمک کرد تا قهرمان لیگ برتر انگلیس شوند.

“من خودم می دانم که سال گذشته به احتمال زیاد بهترین فصل من نبود. اما زمان هایی بود که من در پست های مختلف بازی می کردم و احساس کردم که واقعا به طور متداوم در خط حمله بازی نمی کنم.”

“گاهی اوقات, زمانی که شما در آن پست همیشه بازی نمی کنید, سخت است که خودتان را به آن پست عادت دهید. فکر می کنم من می با تلاش برای کسب آمادگی دوباره و زدن گل می خواستم این مسئله را به جای اثبات به هرکس دیگری به خودم اثبات کنم. من احساس خوبی دارم, چند گل به ثمر رسانده ام و هر هفته بازی می کنم, بنابراین من از این مسئله لذت می برم.”

.

.

“حقیقتش را بخواهید, تمرینات خیلی سخت هستند, ما انواع متفاوت زیاد تمرین را انجام می دهیم, دویدن ها, دویدن های طولانی, دوهای سرعتی, دویدن در بلندی به طور زیاد. من احساس می کنم انجام این تمرینات برای من سود داشته است. من احساس می کنم بهتر از هر موقع دیگری آماده هستم. من در پیش فصل چند مصدومیت داشتم اما احساس خوبی دارد. در شرایط جسمانی خوبی قرار دارم, تنها می خواهم هر روز تمرین و بازی کنم.”

بازیکن شماره 10 یونایتد آشکار ساخت که ترجیح می دهد در حمله بازی کند و به همان اندازه که در زمین بازی لذت می برد در خارج از آن نیز پس از تولد دومین فرزندش کلای, احساس خوبی دارد.

“من واقعا احساس می کردم که زمانی که در خط هافبک بازی می کردم, خوب بازی می کردم اما نمی خواستم در آنجا بازی کنم.”

“من نمیگم که اصلا بازی نمی کنم, برای مثال, در 10-15 دقیقه آخر بازی اگر ما کمی مشکل داشته باشیم و از من خواسته شود که به گوش چپ یا وسط زمین بیایم و به تیم کمک کنم تا در بازی به جلو برویم, دستانم را بالا نمی برم که نمی خواهم چنین کاری را انجام دهم.”

“همانطور که فکر می کنم قبلا نیز گفته ام, من واقعا در تمام تابستان خوشحال بودم. من می دانم که برای کسانی که از بیرون نگاه می کردند, شاید به این شکل به نظر نمی رسید, اما من خوشحال بودم.”

“من به تیم عادت کرده ام. همسر من و بچه تازه ما, من واقعا خوشحال هستم, من تمرکز خودم را جمع کرده ام. من تنها از اینکه به بازی کردن برگشته ام خوشحال هستم و دیگر مصدمیتی ندارم و آماده هستم.”

۰ Comments