جایگزین مسیر

رونی : زلاتان ، پوگبا و بازی در خط هافبک !

by | مرداد , ۱۱ , ۱۳۹۵

رونی : زلاتان ، پوگبا و بازی در خط هافبک !

پایگاه هواداران منچستریونایتد

وین رونی میگوید که حضور پوگبا و زلاتان به تیم کمک می کند .

رونی میگوید که برگشتن پوگبا می تواند فوق العاده باشد :

من امیدوارم که او بخواهد به یونایتد برگردد و ثابت کند که چقدر بازیکن خوبی است . اگر او مشتاق بازی برای ما هست ، ما نیز برای داشتن او شوق داریم . من مطمئنم که او فکر میکند که کارش با یونایتد هنوز تمام نشده است . اگر باشگاه بتواند او را جذب کند ، کار بزرگی کرده اند .

من مصدومیت هایی را به یاد دارم . او از آن دسته بازیکنان است که وقتی برابر آنها تمرین میکنید ، به طریقی به شما آسیب میرساند . او از این کار منظوری نداشت و اتفاقات تمرین بود .

رونی همچنین از تاثیر فوق العاده زلاتان ابراهیمویچ می گوید :

او یکی از برترین مهاجمان است و یک شخصیت فوق العاده . شما می توانید ببینید که او میخواهد بازیکن بزرگی برای ما باشد . پس از تمرین او با هرکدام از ما صحبت میکند و به ما میگوید چگونه کار کنیم که بهترین همکاری را داشته باشیم .

من فکر میکنم که بازیکنان احساس میکنند این بیشتر شبیه منچستریونایتد قدیمی است . نه تنها خرید های جدید ، بلکه آنتونی مارسیال و مارکوس راشفورد نیز میتوانند چنین تاثیری در تیم داشته باشند .

موضوع دیگری که با وین رونی در این مصاحبه در میان گذاشته شد ، جایگاه بازی او برای خوزه مورینیو بود . در این رابطه کاپیتان به مارتین ساموئل گفت :

برگشتن آن ذهنیت گل زدن و بازی نکردن در پست هافبک ، چیزی بود که در تمام طول پیش فصل روی آن کار کردم .

من برای مدت زیادی در پست هافبک بازی کردم چون این چیزی بود که تیم به آن نیاز داشت و پیروزی یونایتد چیزی بود که باید از آن لذت می بردم .

اما خوزه وارد شد . او مرا در حال بازی در موقعیت دیگری دیده بود که گل میزدم و این چیزی است که او اکنون از من میخواهد . من نگران نبودم . من هیجان زده بودم .

۰ Comments