جایگزین مسیر

رونی مشکلی برای جام جهانی ندارد

by | اردیبهشت , ۱۳ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران.

در تمرین عصر پنج شنبه دوباره هواداران انگلیس ترسیدند چرا که رونی مصدوم شد و شایعه شده بود او امکان حضور نداشتن در جام جهانی را داراست.

روی هاجسون نگران این موضوع بوده است و خودش شخصا شرایط  رونی را در روز جمعه دنبال کرده است.رونی از ناحیه کشاله ران اسیب دیده است در حالی که او به تازگی از بند مصدومیت رها شده بود و توانسته بود در 5 بازی اخیر یونایتد در لیگ 6 گل به ثمر برساند.

الته به ادعای میرر و گاردین در صورت مدیریت این اسیب از سوی باشگاه یونایتد جای هیچگونه نگرانی در مورد حضور او در جام جهانی نیست.با توجه به شرایط و صحبت های گیگز در کنفرانس خبری قبل از بازی با ساندرلند بعید است او بازی کند و یونایتدی ها حداقل خوشحالند ون پرسی به مرز امادگی رسیده و می تواند بازی کند.البته نداشتن این دو ستاره در کنار هم و یا همزمان تقریبا برای هواداران شیاطین سرخ عادت شده است.

با توجه به عکس رونی در هنگام ورود به کمپین منچستر برای عکسبرداری و بررسی اسیب دیدگی اش نشان می دهد او مشکل حادی ندارد و در صورت استراحت و بازی نکردن در بازی های باقی ماند بدون هیچ مشکلی به جام جهانی خواهد رسید.

article-2618132-1D7FD5C800000578-771_306x509

حال باید ایا بازی با نوریچ اخرین بازی ستاره یونایتد برای این تیم بوده است و یا همانند حرف گیگز او با اصرار می خواهد بازی کند.

۰ Comments