جایگزین مسیر

رونی مطمئن به موفقیت تیم

by | مرداد , ۲۸ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران

وین ورنی به انتقادات از منچستریونایتد در آغاز فصل جدید واکنش نشان داد و به عنوان کاپیتان منچستریونایتد مدعی شد یونایتد به همه ثابت خواهد کرد که تیم خوبی است و فصل گذشته تنها یک اتفاق بوده است و مجددا این تیم مدعی خواهد بود.

قبل از اینکه یونایتد اولین بازی خود را در برابر سوانسی ببازد مکمنمن بازیکن سابق لیورپول و رئال مادرید مدعی شد یونایتد الان بدترین یونایتد 20 سال اخیر است و این در حالی بود که هنوز باخت یونایتد رقم نخورده بود.

این اظهار نظرات خشم کاپیتان متعصب شیاطین سرخ را برانگیخت و او در جواب گفت:

“به نظر من مکمنمن و دیگر کارشناسان نباید با توجه به فصل قبل یونایتد نظر بدهند و ما ثابت خواهیم کرد فصل قبل همه چیز یک اتفاق تلخ بود و برای هواداران خود تمام تلاشمان را خواهیم کرد و تا آخرین توان خود را در بازی خواهیم گذاشت.

ما قبول داریم فصل گذشته خوب نبودیم اما این موضوع یک اتفاق بود و ما این موضوع را به همه ثابت خواهیم کرد و ما بازیکان پذیرفته ایم تا این موضوع را ثابت کنیم پس این کار را انجام خواهیم داد.

تا زمانی که شما پیروز می شوید همه چیز فوق العاده است اما هنگامی که شرایط خوب نیست افرارد زیادی می خواهند تا به سقوط شما دامن بزنند اما ما برای هواداران تلاش خواهیم کرد تا مطمئن شوند یونایتد از بحران خارج شده است.”

رونی تاکنون به خوبی توانسته است وظیفه ی کاپیتانی خود را ایفا کند و این نشان می دهد ون خال انتخاب خوبی در مورد کاپیتان یونایتد انجام داده است.

۰ Comments