جایگزین مسیر

رونی : “من خوشحال می شوم که در هر پستی که به من نیاز است برای انگلیس بازی کنم”

by | خرداد , ۲۰ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران-مهاجم انگلستان وین رونی می گوید که در هر پستی که روی هاجسون او را بکار بگیرد  خوشحال می شود.

این بازیکن 28 ساله گفته بود که بازی در وسط خط حمله را بیشتر دوست دارد ، ولی در بازی دوستانه ی گذشته دنیل استوریج و ریکی لمبرت ترجیح داده شده بودند ، رونی پذیرفته است که ممکن است نیاز باشد که خود را با این موضوع وقف دهد.

رونی که در بازی با اکوادور در نقش وینگر ظاهر شده بود گفت :

“من در زندگی حرفه ای خود بار ها در این پست بازی کرده ام “

“من در چپ و راست بازی کرده ام ، بیشتر در چپ . مربی از من سوال کرد می توانی در آنجا بازی کنی و من هم مشکلی با انجام آن نداشتم.”

“من قصد ندارم بازی خود را برای انگلیس متوقف کنم، به خاطر اینکه من به چپ منتقل شدم ؟ من خوشحال می شوم که در هر پستی که به من نیاز است برای انگلیس بازی کنم”

او در دو جام جهانی اخیر از مصدومیت ها رنج می برد اما او می گوید که در این دوره از مسابقات به آمادگی جسمانی رسیده است.

رونی در پایان فصل با آسیب دیدگی کوچکی در کشاله ی ران مواجه شده بود و او یک هفته قبل شروع اردوی تمرینی انگلستان با یک مربی تناسب اندام در پرتغال کار کرده بود.

رونی که در هر سه بازی اخیر انگلستان به میدان رفته است گفت :

“من خوشحالم که به آخرین حد آمادگی جسمانی رسیده ام”

“من در هر جلسه ی تمرینی حضور یافته ام و هیجان زده هستم .من آماده هستم ، آمده ام تا از آن لذت ببرم و امیدوارم آن را به خوبی انجام دهم “

“من احساس خوبی دارم، بدیهی است که بازی در مقابل اکوادور (و دیگر مسابقات دوستانه) به من در بهبود مصدومیت انتهای فصل کمک کرد “

“من سخت تمرین کرده ام و احساس خوبی دارم و آماده ی بازی هستم .”

۰ Comments