جایگزین مسیر

رونی می تواند قهرمانی را برای مویز بیاورد

by | مرداد , ۲۹ , ۱۳۹۲

با وجود اینکه شایعات پیرامون آینده وین رونی تمام شدنی نیست, من معتقدم خروج این بازیکن از منچستریونایتد, تعجب برانگیز خواهد بود.

.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ابران – من قصد دارم, نظر خودم را درباره اینکه چرا رونی به عنوان یک بازیکن یونایتد باقی خواهد ماند, در ادامه بیان کنم.

دیوید مویز سخت بر روی تصمیم خودش درباره آینده این بازیکن کلیدی ایستاده است. اگرچه نام رابین فان پرسی به عنوان کسی که باعث موفقیت های اخیر یونایتد می باشد توسط کارشناسان گفته می شود, من به شخصه احساس می کنم که رونی هنوز سهم بزرگی در یونایتد ایفا می کند برای اینکه مویز موفق باشد.

من فکر می کنم, هیچ بازیکنی غیرقابل تعویض نیست, اما از سوی دیگر, ازدست دادن رونی برای هر باشگاهی در جهان, یک فاجعه می تواند باشد, حال اگر مقصد این بازیکن هم رقیب سرسختی همچون چلسی باشد. مویز به طور واضح تمایل خودش برای حفظ این بازیکن سابق اورتون را اعلام کرده است و به روشنی عنوان کرده است که هر پیشنهادی از سوی آبی های لندنی, رد خواهد شد, اما حفظ یک بازیکن ناراضی, شرایط خوبی برای یک تیم ایجاد نمی کند, مگه نه؟

به شخصه من احساس می کنم همه آن چیزی که رونی نیاز دارد, حمایت از او و به اندازه کافی بازی دادن به این بازیکن در کنار فان پرسی می باشد, تا ثابت کند او تنها یک هافبک موقتی نیست که تنها زمانی که رابین مصدم شود, بازی کند.

مویز فردی آرام و مربی باغرور است اما نیاز دارد تا شرایط رونی را درک کند و به سرعت مسائل را حل کند, در غیر این صورت, شما مهاجمی ناراضی خواهید داشت, که می خواهد به رقیب سرسختتان ملحق شود, شرایطی که هرگز خوب نیست.

برای اینکه رونی کیفیت خود را نشان دهد, او باید هر هفته بازی کند و او نیاز دارد تا احساس کند که در ترکیب یونابتد بازیکن مهمی است, نه اینکه بازیکنی باشد که گاهی اوقات در غیاب فان پرسی بازی می کند.

به شخصه من احساس می کنم وین هر نوع ویژگی در خود دارد, منظورم این است که شما نمی توانید هر روز بازیکنی بیابید که همانند رونی باشد؟ او کاملا همه ویژگی ها را در خود دارد, قابلیت های هجومی و به همان اندازه خصوصیاتی دفاعی که مطمئنا باعث می شود او در میان باتجربه ترین بازیکنان دنیا قرار بگیرد.

رونی بازیکنی در سطح جهانی است و شما نمی توانید یک بازیکن در سطح جهانی را روی نیمکت بنشانید.

مویز نیاز دارد که به رونی فرصت بازی بدهد, به همان اندازه که لایق این فرصت است و نیاز دارد تا به قابلیت های این بازیکن انگلیسی احترام بگذارد.

در حال حاضر نام وین رونی در دنیای فوتبال شناخته شده است و در شرایطی که با 27 سال سن مهاجمی پویا می باشد, به اوج دوران فوتبالی خود رسیده است – اکنون یونابتد چه بخواهد یا نخواهد, از سال های طلایی این بازیکن سود می برد و این مسئله به مویز نیز بستگی ندارد, و من می دانم که تصمیم درستی درباره حفظ او گرفته شده است.

زمانی که در بازی برابر سوانزی به میدان فراخوانده شد, رونی کاملا تمرکز خود را معطوف به بازی کرده بود. علی رغم تسلط یونایتد بر نتیجه بازی, در حقیقت توپ و مالکیت توپ در دستان سوانزی بود.

اما رونی, توپ را در کنترل خود درآورد و به بهترین شکل ممکن از قدرت پاسکاری خود استفاده کرد, تا پاس گل دو گل یونابتد را که ولبک و رابین به ثمر رساندند, مهیا کند, و ثابت کرد که می تواند یک مهاجم در سطح جهانی همانند رابین فان پرسی را تغذیه کند, منظورم از گفتن این مطلب این است که قصد نداریم هیچ بی احترامی به بازیکنان یونایتد بکنیم, اما زمانی که سخن از تغذیه مهاجمین در مواقع لازم به میان می آید,هیچ یک از بازیکنان یونایتد قابل مقایسه با رونی نمی باشند, رونی تمام این ویژگی ها را در خود دارد و علاوه بر این ها می تواند بیش از 20 گل برای یک تیم به ثمر برساند, اگر مویز به این بازیکن اجازه جدایی بدهد, حرکت کاملا اشتباهی انجام داده است.

یونایتد همواره تلاش کرده تا از بازیکن دیگری در پست شماره 10 به جای رونی استفاده کند و همیشه شکست خورده است, منظور من این است که کلورلی پتانسیل لازم را دارد, اما او نمی تواند نقشی را که رونی ایفا می کند, برعهده بگیرد و آن تهدیدی را که رونی برای حریفان به حساب می آید, نمی تواند ایجاد کند. اگر مویز به رونی فرصت بازی بدهد, او می تواند قهرمانی در لیگ را برای این مربی اسکاتلندی به ارمغان بیاورد.

به همین دلایل است که رونی قیمت ندارد.

۰ Comments