جایگزین مسیر

رونی: می خواهم بیشتر از رکورد تیم ملی گلزنی کنم

by | شهریور , ۱۶ , ۱۳۹۴

پایگاه هواداران منچستر یونایتد در ایران-کاپیتان سه شیر ها وین رونی می خواهد بیشتر از ۵۰ گل به ثمر برساند و همچنین بعد از گلزنی هری کین در برابر سن مارینو کاپیتان منچستر یونایتد و انگلستان به تعریف و تمجید از این مهاجم تاتنهام پرداخته است و رونی اصرار دارد که کشور باید از هری حمایت کند.

این بازیکن ۲۹ ساله توضیح می دهد:

البته این امر (گلزنی) می تواند در ومبلی زیبا باشد این استادیوم در انگلستان و سراسر جهان زیبایی خاص خود را دارد پس گلزنی می تواند در این ورزشگاه عالی باشد.

ما می توانیم با پیروزی در این دیدار تمام تمرکز خود را روی بازی های بعد بگذاریم که مهمترین مسئله نیز می باشد و ما نیز می خواهیم برنده بازی شویم و با تمام قدرت به مرحله بعد صعود کنیم.

اگر این اتفاق فردا رخ دهد عالی است اما اگر این اتفاق رخ نداد جای نگرانی وجود ندارد.

فکر می کنم بازی های زیادی برای انگلستان انجام داده ام و اگر من بگویم که تنها دوست دارم ۵۰ گل به ثمر برسانم دروغ است و همچنین نا امید کننده برای من.

من می خواهم تا حد ممکن گلزنی کنم و همچنین بازی های زیادی نیز برای انگلستان انجام دهم.

من امیدوارم که بعد از پایان بازی ام در انگلستان بیش از ۵۰ گل ملی در کارنامه ام داشته باشم.

هری کین نیز آخر هفته در برابر سن مارینو تواسنت گلزنی کند و این اولین گلش در این فصل رقابت های مختلف می باشد چه باشگاهی چه بازی های ملی.این امر بعد از ماه می اتفاق افتاده است.

رونی افزود:

او بازیکن فوق العاده ای می باشد او فصل گذشته عالی ظاهر شد و اکنون هر کسی به انتقاد از وی می پردازد یا می خواهند او را تحت فشار قرار دهند.

شما می توایند استعداد او را ببینید ما او را برای انگلستان نیاز داریم زیرا او بازیکنی خاصی است و گلهای زیادی نیز به ثمر می رساند.

گلش در برابر سن مارینو به وی اعتماد به نفس خواهد داد او کاری را انجام می دهد که باید انجام دهد و من مطمئن هستم که گلهای او به زودی شروع خواهند شد.

۰ Comments