جایگزین مسیر

رونی می گوید آماده بازی برابر اورتون می باشد

by | فروردین , ۳۱ , ۱۳۹۳

وین رونی اذعان دارد که دیدار حساسی شیاطین سرخ پس از 10 روز فاصله برابر اورتون در گودیسون پارک دارند.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – شیاطین سرخ آخرین بار 9 آوریل در آلمان برابر بایرن مونیخ بازی کرده اند و اکنون پس از گذشت 10 روز از آن دیدار و حذف شدن برابر بایرن مونیخ از رقابت های لیگ قهرمانان باید در بازی حساسی از هفته سی و پنجم لیگ برتر به مصاف اورتون بروند.

رونی پس از پشت سرگذاشتن مصدومیت انگشت پا, کل هفته را تمرین کرده است و می گوید بی صبرانه منتظر بازی برابر باشگاه سابق خود می باشد, حتی اگر این دیدار حساسیتی از لحاظ قهرمانی در لیگ نیز نداشته باشد. رونی تاکید می کند که بازیکنان مصمم هستند تا فصل را با پیروزی به اتمام برسانند.

وین رونی در مصاحبه اختصاصی خود با شبکه باشگاه گفت:

زمانی که شما از تورنمنتی حذف می شوید, واقعا می خواهید که در سریعترین زمان ممکن دوباره بازی کند, به همین خاطر تحمل همچین وقفه طولانی بدون انجام هیچ بازی, سخت است. ما جلسات تمرینی خوبی داشتیم و این فرصت را داشتیم تا خودمان را به خوبی برای بازی یکشنبه آماده کنیم.

اینکه شما برای قهرمانی نمی جنگید, احساس ناراحت کننده و ناامید کننده ای است اما ما باید به کارمان ادامه بدهیم و تلاش کنیم تا در بازی ها پیروز بشویم و فصل را به خوبی به اتمام برسانیم. احساس خوبی بودن در چنین شرایطی به آدم نمی دهد, اما فوتبال همین است, گاهی اوقات شما پیروزی می شوید, گاهی اوقات این اتفاق رخ نمی دهد. ما باید به سرعت از این مسئله عبور کنیم و تلاش کنیم تا در این 5 بازی آخر عملکرد خوبی داشته باشیم و حداکثر امتیازات را کسب کنیم. این دیدارها, بازی های بزرگی هستند, حتی اگر این وسط جدال برای قهرمانی در میان نباشد, ما هنوز می خواهیم فصل را به خوبی به اتمام برسانیم.

رونی به این پرسش که آیا او احساس می کند که حضور یونایتد در فصل آینده لیگ اروپا اهمیت دارد, این چنین پاسخ داد:

بله من فکر می کنم مهم است. شما می خواهید که در لیگ قهرمانان بازی کنید اما این مسئله نیز که بتوانید در بالاترین رده ممکن لیگ را به اتمام برسانید, مهم است. اگر رسیدن به این هدف, یعنی بازی کردن در لیگ اروپا, پس مشکلی ندارد.

این رقابت ها نیز, تورنمنت سختی است(برای قهرمانی) به همین خاطر اگر ما جواز حضور در این تورنمنت را کسب کنیم, باید مطمئن شویم که آماده حضور در این رقابت ها هستیم.

۰ Comments