جایگزین مسیر

رونی و گیگز: ما به هواداران بدهکار بودیم

by | اسفند , ۲۹ , ۱۳۹۲

وین رونی و رایان گیگز پس از صعود تیم به یک چهارم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان با پیروزی 3 بر 0 برابر المپیاکوس به تمجید از هواداران منچستریونایتد پرداختند.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – هواداران وفادار الدترافورد, بار دیگر یک صدا به تشویق شیاطین سرخ پرداختند تا شاگردان دیوید مویز با پیروزی 3 بر 2 در مجموع دو بازی رفت و برگشت برابر المپیاکوس به مرحله بعدی رقابت های لیگ قهرمانان راه یابند.

پس از بازی واضح بود که هم رونی و هم گیگزی از پیروزی تیم خوشحال بودند, البته گیگزی تاکید داشت که شیاطین سرخ نباید پس از نمایش ضعیف در فصل جاری, اکنون با این پیروزی هیجان زده شوند.

رونی به اسکای اسپورت گفت:

ما اشتیاق زیادی به پیروزی در این دیدار نشان دادیم. هواداران فوق العاده بودند و آنها لایق عملکرد عالی از سوی ما و کسب نتیجه عالی در این بازی بودند.

و ما نتیجه خوبی به خودمان و مربی تیم بدهکار بودیم. نتیجه عالی بود و امیدواریم این پیروزی, شروع مثبتی در آستانه پایان فصل جاری برای ما باشد.

گیگز نیز افزود:

فشاری روی ما بود, بخصوص پس از بازی یکشنبه(شکست 3 بر 0 برابر لیورپول). آن دیدار, عملکرد ناامیدکننده ای از ما بود و نتیجه خوبی نیز نبود. ما به هواداران نتیجه خوبی بدهکار بودیم, زیرا آنها باورنکردنی بودند.

ما نتایج خوبی کسب کرده بودیم, اما نتوانستیم این نتایج را ادامه بدهیم, به همین خاطر ما نباید هیجان زده بشویم- ما تنها باید چنین عملکردهای خوبی را همانند بازی امشب ادامه بدهیم.

۰ Comments