جایگزین مسیر

رونی کاپیتان سه شیرها خواهد شد؟

by | تیر , ۳۱ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران

بعد از خداحافظی استیون جرارد از بازی های ملی در تمامی رسانه ها و خبرگزاری های انگلیسی بحث در مورد کاپیتان آینده ی تیم ملی انگلیس است و بیشتر نظرات به سوی وین رونی ستاره ی 28 ساله ی منچستریونایتد می باشد.

وین رونی که یکی از کاندیدهای کسب بازوبند کاپیتانی در منچستریونایتد نیز هست به نظر می آید بعد از جرارد به عنوان کاپیتان انگلیس در زمین حضور پیدا کند و باید دید روی هاجسون چه تصمیمی خواهد گرفت.

البته اسکای اسپورت و گاردین رقبایی را برای وین رونی در تیم ملی انگلیس مد نظر قرار دادند و مدعی شدند نمی توان رونی را از هم اکنون کاپیتان انگلستان دانست.

اسکای از گری کیهیل جوان و جو هارت دروازه بان تیم ملی انگلیس به عنوان دیگر شانس های کاپیتانی سه شیرها نام برد اما همچنان شانس رونی را بسیار بالاتر دانست.

اسکای نوشت احتمال دارد هاجسون مدافع جوان اما با تجربه ی تیمش را به عنوان کاپیتان انتخاب کند و یا بر اساس رسم برخی از مربیان کاپیتان تیم دروازه بان تیم باشد.

به دست آوردن بازو بند کاپیتانی انگلستان به مراتب از بدست آوردن بازوبند کاپیتانی یونایتد برای رونی سخت تر خواهد بود چرا که با حضور ون خال او رقبایی مانند ون پرسی و فلچر و حتی کریک را دارد.

گاردین مدعی شد وین رونی را باید کاپیتان سه شیرها در یورو 2016 فرض کرد چرا که او هم اکنون بزرگترین بازیکن انگلیسی می باشد و تجربه ی بالایی را دارد و در 28 سالگی کاملا برای کاپیتانی شرایط مناسبی دارد اما در یونایتد شاید تصمیمات ون خال اجازه ی کاپیتانی به او را ندهد.

 

۰ Comments