جایگزین مسیر

رونی : کریک بهترین بازیکن دیدار انگلیس – ایتالیا بود

by | فروردین , ۱۲ , ۱۳۹۴

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – پس از تساوی 1 بر 1 انگلیس مقابل ایتالیا در تورین وین رونی به تمجید از هم تیمی یونایتدی اش مایکل کریک پرداخت.

کریک که از روی نیمکت بازی را دنبال میکرد درحالیکه تیم هاجسون بازی را بسیار بد آغاز کرده بود به جای کریس اسمالینگ وارد زمین شد و عملکردش تمجید کاپیتان رونی را به همراه داشت.

رونی در مصاحبه با ITV گفت :

فکر میکنم حق ما پیروزی بود ، ما شانسهای جدی تری داشتیم . ایتالیا نیمه اول تیم بهتری بود که البته علت اصلی آن خودمان بودیم ولی نیمه دوم ما بر بازی تسلط داشتیم .

در کل ما از تساوی بدست آمده خوشحالیم و این نتیجه روند شکست ناپذیری مان از تابستان تاکنون را حفظ میکند . به نظر من بهترین بازیکن زمین با اختلاف زیادی نسبت به سایرین مایکل کریک بود. او به زمین آمد و باعث تسلط ما بر بازی شد. شما دیدید که پس از ورود او ما چگونه کنترل بازی را در اختیار گرفتیم. کریک تفاوت اصلی میان دو تیم را در نیمه دوم رقم زد.

این یک دیدار دوستانه بود ، ما چندین بازیکن اصلی خود را در اختیار نداشتیم اما از طرفی این یک شانس بزرگ برای بازیکنان دیگر بود تا خودشان را به سرمربی تیم نشان دهند.

هاجسون اظهارات رونی در خصوص کریک را تایید کرد ولی از تصمیمش مبنی بر قرار دادن فیل جونز در راس لوزی خط میانی در شروع بازی دفاع کرد و آن را یک سیستم آزمایشی دانست.

سرمربی سه شیرها گفت :

مایکل خیلی خوب بود.

ما در نیمه اول یک سیستم جدید را آزمایش میکردیم و جونز در آن سیستم خوب عمل کرد ، ولی ما فقدان بازیکنانی مثل کریک و ویلشر را نیز احساس میکردیم.

۰ Comments