جایگزین مسیر

روی کین بازگشتش به منچستریونایتد را رد کرد

by | اردیبهشت , ۹ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران –روی کین، گمانه زنی ها در مورد احتمال حضورش در یونایتد رد کرد، اما گفت که در آینده می خواهد به مربیگری برگردد.

لوئیز فن خال، فرد مورد علاقه ی شرط بندان برای جانشینی مویس در یونایتد است. و از کاپیتان سابق یونایتد، به عنوان یکی از نفرات اصلی کادر فنی او نام برده می شود.

هرچند کین 42 ساله، که در حال حاضر به عنوان کمک مارتین اونیل در تیم ملی ایرلند فعالیت می کند این شایعات را به شدت تکذیب کرد.

او به رادیوی ایرلند گفت :  ” مردم مدام به طعنه راجع به شغل های دیگر از من سوأل می کنند. من الان یک شغل دارم و خیلی هم خوشحالم.

روی کین در سال 2005 پس از مشاجره با الکس فرگوسن یونایتد را ترک کرد و اقرار کرد که دوست ندارد دوباره راجع به مربی سابقش صحبت کند.

او اضافه کرد : ” نه. مطمئن نیستم. احتمالاً نه. نگاه کنید، این را من به دیگران هم گفته ام “

” فوتبال یک بازی جالب قدیمی ست و گاهی برخوردهای شخصی پیش می آید. اما خوب یا بد، باید با شما صادق باشم، در این لحظه به این چیزها فکر نمی کنم. “

او گفت که امیدوار است یک روز به مربی گری بازگردد. گرچه اصرار دارد که فعلاً روی این قضیه تمرکز نکرده است.

” در لحظات تنهایی ام، معلوم است که دلم می خواهد به دنیای مربیگری خودم برگردم. “

از او سوأل شد آیا رویای او در اولدترافورد است. گفت : ” نه، من به آن جا فکر نمی کنم. جمعه شب تماشاچی یک بازی بودم. همینطور یک بازی در شنبه. و حالا این بالا در جایگاه، مشغول فکر کردن. من عاشق داشتن یک تیم هستم.”

و بعد در ماشینم نشستم و با مارتین صحبت کردم. گمان می کنم شنبه شب بود. و فکر می کنم خیلی لذت می برم از کار کردن با مارتین و ( مربی دروازه بان ها ) سیموس ( مک دونالد ) و بقیه ی کادر فنی. بنابراین شما باید مراقب باشید چه چیزی آرزو می کنید.

حالا، قدر شانسی را که دارم می دانم. اینکه جای دیگر چه اتفاقی می افتد مهم نیست… “

۰ Comments