جایگزین مسیر

هـــشدار جدی روی هــاجسون به رونی

by | اسفند , ۲۸ , ۱۳۹۱

روی هاجسون، سرمربی تیم ملی انگلیس به وین رونی هشدار داده است اسیر جنگ های روانی احتمالی در بازی انگلیس-مونته نگرو نشود و بر اعصاب خود مسلط باشد.

به گزارش ESPN وین رونی 17 ماه گذشته در برابر تیم ملی مونته نگرو قرار گرفت و با دریافت کارت قرمز از زمین بازی اخراج شد. آن بازی در چارچوب رقابت های مقدماتی یورو 2012 برگزار شد و همین محرومیت باعث شد رونی نتواند در دو دیدار ابتدایی مرحله گروهی تیم ملی انگلیس را همراهی کند.

حالا هاجسون نمی خواهد رونی درگیر جنگ های روانی شده دوباره کنترل اعصاب خود را از دست بدهد. به همین خاطر او به مهاجم یونایتد هشدار داده در این مسابقه بدون توجه به اتفاقات سال گذشته فقط روی بازی متمرکز شود.

وی در این باره گفت: “بازیکنان حرفه ای همیشه باید در این گونه مسائل هشیار باشند. همه بازیکنان به خوبی می دانند ما در خانه حریف یک بازی دشوار در پیش داریم و نتیجه این بازی تاثیر زیادی بر جایگاه ما در جدول رده بندی گروه خواهد داشت. حالا آنها باید هم از نظر تکنیکی و تاکتیکی و هم از نظر روانی خود را برای این نبرد آماده کنند.”

سرمربی سه شیرها در ادامه افزود: “رونی در هیچ بازی دچار مشکل نشده است. او همیشه دیسیپلین خاص خود را داشته و هرگز مرا ناامید نکرده است. وی سال گذشته دچار اشتباه شد و به سرعت اشتباه خود را پذیرفت. متاسفانه وین تاوان سنگینی برای این اشتباه متقبل شد و دو بازی یورو 2012 را از دست داد.”

هاجسون در مورد جو ورزشگاه پودگوریکا اظهار داشت: “من می دانم اتمسفر فوق العاده ای منتظر ماست. کشورهای تازه استقلال یافته از یوگسلاوی سابق انگیزه فراوانی برای پیشرفت دارند و طرفداران مونته نگرو در ورزشگاه خانگی فقط برد می خواهند! البته من نمی خواهم آنها را متهم کنم. مطمئنا مونته نگرویی ها تنها برای حمایت از تیم خود به ورزشگاه می آیند و این جرم نیست! ما هم بازیکنان را از نظر روانی برای بازی در این جو آماده خواهیم کرد!”

۰ Comments