جایگزین مسیر

رکوردی جدید برای رابین ون پرسی

by | بهمن , ۱۴ , ۱۳۹۲

رابین ون پرسی با گلزنی در برابر استوک سیتی توانست رکورد جدیدی را به نام خود ثبت کند.

.

.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستر یونایتد در ایران – در حالی که سفر منچستر یونایتد به ورزشگاه بریتانیا ، با شکستی تلخ در برابر استوک سیتی همراه شد ، ولی رابین ون پرسی با گلزنی در این دیدار توانست رکورد جدیدی به نام خود ثبت کند.

.

قاتل شیک پوش هلندی که در دقیقه ی 47 گل تساوی منچستر یونایتد را وارد دروازه ی استوک کرد ، به عنوان اولین بازیکن تاریخ لیگ برتر که توانسته است در 8 بازی متوالی در برابر یک حریف لیگ برتری گلزنی کند ، لقب گرفت.

.

.

به نظر می رسد که این مهاجم هلندی راه رسیدن به دروازه ی استوک را بسیار خوب می داند و حتی در فصل گذشته که در چندین بازی متوالی موفق به گلزنی نمی شد و در شرف از دست دادن عنوان آقای گلی بود ، این بازی در برابر تیم استوک سیتی بود که در آن روند نا کامی های ون پرسی پاره شد و در نهایت وی به عنوان آقای گلی دست یافت.

.

.

هر چند که رابین ون پرسی با گلزنی در برابر استوک رکورد جدیدی را به نام خود ثبت کرد اما از طرفی شکست 2-1 در برابر استوک سیتی روند شکست نا پذیری منچستر یونایتد در بازی هایی که ون پرسی موفق به گلزنی می شود را شکست. پیش از این هیچ گاه در روزی که ون پرسی برای یونایتد گلزنی کرده بود ، شیاطین سرخ متحمل شکست نشده بودند.

.

۰ Comments