جایگزین مسیر

رسمی:رکورد خارق العاده یونایتد در قرارداد با ادیداس

by | تیر , ۲۳ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران

منچستریونایتد بار دیگر در زمینه ی جذب اسپانسر رکوردی خارق العاده را بر جا خواهد گذاشت و به زودی قراردادی به ارز ش 750 میلیون پوند با شرکت ادیداس امضا خواهد.اعتبار این قرارداد به مدت 10 سال است.دقایقی پیش خبر این توافق بر روی وبسایت باشگاه قرار گرفت.

این قرارداد گرانقیمت ترین قرارداد تاریخ فوتبال با فاصله خواهد بو چرا که گرانترین قرارداد تا کنون قرارداد 45 میلیون یورویی رئال مادرید با همین شرکت ادیداس بود که تقریبا نصف این قرارداد می باشد.

نایک چندی پیش اعلام کرد که دیگر قراردادش را بعد از 13 سال با یونایتد تمدید نخواهد کرد و این بهترین خبر برای دیگر شرکت های تهیه  لباس تیم های ورزشی بود که بتوانند لباس پرطرفدارترین و بزرگترین باشگاه دنیا را تولید کنند.

نکته ی جالب به گفته ی گاردین قرارداد بازیکنان یونایتد با این دو غول ورزشی دنیاست و اکثر بازیکنان یونایتد با شرکت نایک قرارداد دارند و باید دید با تغییر اسپانسر باشگاه بازیکنان نیز این تغییر را اعمال خواهند کرد و یا خیر.

وجود یک حامی آلمانی از دید گاردین در شانس خرید بازیکنان آلمانی بی تاثیر نخواهد بود و ابا توجه به خرج هایی که یونایتد می خواهد برای خرید بازیکن انجام دهد این قرارداد بسیار سودمند خواهد بود.
Nike: David De Gea, Anders Lindegaard, Ben Amos, Sam Johnstone; Rafael da Silva, Patrice Evra, Jonny Evans, Chris Smalling, Guillermo Varela, Marnick Vermijl, Michael Keane; Tom Cleverley, Wilfried Zaha, Antonio Valencia, Adnan Januzaj, Tom Lawrence, Jesse Lingard; Danny Welbeck, Wayne Rooney, Javier Hernandez, Angelo Henriquez, Will Keane.

 

Adidas: Phil Jones, Luke Shaw; Darren Fletcher, Anderson, Ashley Young, Nani, Juan Mata, Shinji Kagawa, Ander Herrera, Nick Powell; Robin van Persie, James Wilson.

۰ Comments