جایگزین مسیر

ریو:برد برابر لیورپول حس بی نظیری خواهد داشت

by | شهریور , ۹ , ۱۳۹۲

ریو فردیناند تاکید می کند که می داند برد برابر لیورپول چه معنایی برای طرفداران منچستریونایتد دارد.

.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – شاگردان برندن راجرز به دنبال حفظ روند پیروزی های خود در لیگ برتر می باشند و امیدوار به رقابت برای کسب عنوان قهرمانی هستند اما مدافع باتجربه یونابتد احساس می کند که این باشگاه مرسی سایدری به سختی می توانند در میان سه تیم برتر لیگ برتر انگلستان قرار بگیرند.

اگرچه این مدافع 34 ساله از شروع چشمگیر لیورپولی ها مطلع است اما این مدافع کهنه کار آماده است  تا بردی شیرین در این بازی کسب کنند.

فردیناند به MUTV گفت: رقابت بزرگی همیشه در جریان بوده است. شما هنگامی که با لیورپول می خواهید بازی کنید, هنوز هم احساس دیگری دارید- تنها تاریچه این باشگاه ها و موفقیتی که لیورپول داشته است و موفقیتی که ما در سال های اخیر داشته ایم, حس متفاوتی به ما می دهد.

هنگامی که از بازیکن باتجربه درباره انتقال التهاب موجود در سکوها به بازیکنان سوال شد, این مدافع وسط به واسطه حضورش در میان تماشاگران در شکست شیاطین در آنفیلد در سال 2006, تجربه بدون در مقام یک تماشاگر را دارد.

“هیجانی که در زمین مسابقه وجود دارد, به اندازه هیجانی که بر روی سکوها است, نمی باشد. در سکوها شرایط گاهی اوقات شدیدتر می شود اما در زمین مسابقه شما می توانید در طول مسابقه جوی را که بر بازی حکم فرما است, حس کنید.”

“شما می دانید که بردن لیورپول برای مردم منچستر چه معنی می دهد, به خصوص در آنفیلد. من به اندازه کافی خوش شانس بودم تا در دوران بازی خودم در تیم برنده بودم. رفتن به آنجا و با برد از آنفیلد برگشتن, احساس بی نظیری است.”

باشگاه لیورپول هر دو بازی قبلی خود در رقابت های لیگ برتر را با پیروزی پشت سر گذاشته است.

“من بازی آنها برابر استون ویلا را دیدم, آنها در شرایط بسیار خوبی قرار داشتند و آنها چند بازیکن بسیار خوب دارند. من فکر می کنم بهترین خریدهای آنها,بازیکنانی است که فصل گذشته, گرفتند. عملکرد دنیل استوریچ بسیار چشمگیر بود و فیلیپ کوتینهو به نظر بازیکن خوبی می رسد. آنها بازیکنانی هستند که من فکر می کنم ما بیشتر از بازیکنان دیگر مراقب آنها خواهیم بود.”

“اگر صادقانه بگویم, من منچستریونایتد, منچترسیتی و چلسی را در رقابت برای رتبه های بالای جدول می بینم و سپس لیورپول, تاتنهام و آرسنال هستند که به دنبال جایگاه چهارم هستند.”

۰ Comments