جایگزین مسیر

ریو:تجربه شاخصه کلیدی موفقیت مویس

by | مرداد , ۸ , ۱۳۹۲

ریو فردیناند معتقد است که تجربه شاخص کلیدی در موفقیت تیم آنها تحت سرمربیگری دیوید مویس خواهد بود.

.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – قهرمان لیگ برتر پس از اینکه در 25 سال گذشته به همراه سرآلکس فرگوسن لیگ برتر را آغاز کرده است, امسال برای اولین بار تحت هدایت دیوید مویس جانشین سرآلکس فرگوسن لیگ را آغاز خواهد کرد.

فردیناند معتقد است که طبیعی است که مویس می خواهد به بازیکنان باتجربه در ترکیب تیمش تکیه کند تا در شغلی که مدیریت یکی از بزرگترین باشگاه های جهان است, بتواند جا بیافتد.

فردیناند به sky sport گفت : رئیس جلوتر از هر ویژگی و صفتی که داشت, بی همتا بود. کسی همانند او وجود ندارد, شما نمی توانید انتظار داشته باشید که کسی همانند او جای او را پر کند.

“من فکر نمی کنم شما بتوانید این دو مربی را با یکدیگر مقایسه کنید, ما نیاز داریم که به مربی زمان بدهیم.”

“من به این مسئله نگاه می کنم که اگر خودم در این شغل بودم, چطور عمل می کردم. آیا شما به بازیکنانی اتکا می کنید که سال های بسیاری است در اینجا هستند و تجربه دارند و از آنها سوال می پرسید تا عملکردتان بهتر شود؟ البته که شما چنین انتظاری دارید.”

“اما من فکر می کنم که مربی خوش اقبال است, او بازیکنی مثل گیگزی دارد در کنار بازیکنان دیگری مثل خودم که سال ها است در اینجا بازی می کنیم و فلسفه باشگاه را می دانیم.”

“اگر مطلبی باشد  که ما بتوانیم از طریق تجربه ای که کسب کردیم به او برسانیم, برای اینکه به او کمک کنیم تا مربی بهتری شود و به ما کمک کند تا جام هایی کسب کنیم, پس بسیار فوق العاده خواهد بود.”

مویس برخی از باتجربه ترین بازیکنانی را که در لیگ برتر بازی کرده اند, در ترکیب تیم خود دارد. بازیکن و مربی تیم رایان گیگز, کسی که بیشترین حضور را در تاریخ لیگ برتر در کارنامه خود دارد, او تاکنون 941 بار برای یونایتد به میدان رفته است و در دوران حرفه ای بازیگری خود که 23 سال می باشد, 13 بار قهرمان لیگ برتر شده است.

1009824_335087626624217_189184185_n

فردیناند 11 سال است که در یونایتد توپ می زند, 432 بار برای این تیم به میدان رفته است و 6 بار با یونایتد قهرمان لیگ برتر انگلستان شده است.

مایکل کریک دیگر بازیکن با تجربه یونایتد است که در سال 2006 به یونایتد پیوست و تاکنون 319 بازی با پیراهن این تیم در کارنامه خود دارد, نمانیا ویدیچ نیز تاکنون 266 بار برای یونایتد به میدان رفته است و به همراه کریک 5 بار عنوان قهرمانی لیگ برتر را از آن خود و تیمشان کرده اند.

وین رونی علی رغم اینکه تنها 27 سال سن دارد, بیش از 400 بار برای یونایتد به میدان رفته است.

۰ Comments