جایگزین مسیر

ریوفردیناند:سرالکس فرگوسن نابغه بود.

by | خرداد , ۱۰ , ۱۳۹۴

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران-

فردیناند که دوازده سال در منچستریونایتد حضور داشت، بی شک جز برترین مدافعان تاریخ یونایتد محسوب می شود.
فردیناند 455 بازی برای منچستر انجام داد و 8 گل به ثمر رساند.
او موفق به کسب 6 عنوان قهرمانی لیگ برتر.یک لیگ قهرمانان.یک جام باشگاه های جهان.1 جام حذفی.3 جام اتحادیه.6 سوپرکاپ با منچستریونایتد شد.
او تصمیم به خداحافظی گرفت و در بیانیه ای قدردانی بسیار ویژه ای از سرالکس فرگوسن انجام داد و او را به عنوان” نابغه ” توصیف کرد.

بعد از 18 سال به عنوان یک فوتبالیست حرفه ای اکنون احساس می کنم زمان مناسبی برای خداحافظی از ورزشی است که دوستش داشتم .به عنوان یک پسر 12 ساله در اطراف ایالت فریاری در پکهام مشغول فوتبال بازی بودم.من هرگز تصور نمی کردم روزی برای تیم دوران بچگی ام وستهام بازی کنم یا کاپیتان لیدزیونایتد شوم یا با منچستریونایتد لیگ قهرمانان را ببرم و یا اینکه دوباره با اولین مربی ام هری ردنپ در QPR بازی کنم
همیشه 81 باری که برای انگلیس بازی کرده ام با غرور و افتخار یاد خواهم کرد.ایناها همه خاطرات ارزشمندی است که برای همیشه با من باقی خواهد ماند.

همچنین فردینایند در مورد حضور 12 ساله ی خود در منچستریونایتد گفت:

قهرمانی جامهای مختلف در 12 سال حضورم در منچستریونایتد به من این اجازه را داد به تمام چیزهایی که دوست داشتم ,در فوتبال به ان دست پیدا کنم. تمام این افتخارات بدون نبوغ مردی به نام سرالکس فرگوسن میسر نبود. بزرگترین موفقیت سر الکس فرگوسن از نظر من این است که او چگونه ما را به عنوان بازیکن پرورش داد نه فقط به عنوان یک فوتبالیست بلکه در همه جهات. از نظر من او همیشه بزرگترین مربی تاریخ انگلستان است.
و همچنین می خواهم ادای احترام و تشکر به ربکا و خانواده ام انجام دهم, از جمله مادر و پدرم,برای فداکاری انها, تشویق و راهنمایی های انها در تمام زندگی ام.
و در نهایت می خواهم تشکر کنم از همه ی هوادران تمام باشگاه هایی که بازی کرده ام. بدون آنها فوتبال معنایی ندارد.

Rio-Ferdinand-title-win-2013

۰ Comments