جایگزین مسیر

ریو به بازنشستگی فکر می کند

by | دی , ۳ , ۱۳۹۲

ریو فردیناند مدافع باتجربه منچستریونایتد, به فکر این است که در پایان فصل از دنیای حرفه ای بازیگری خداحافظی کند.

.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – این بازیکن 35 ساله در ترکیب تیم دیوید مویز در فصل جاری فرصت زیادی برای بازی کردن پیدا نکرده است و رونامه ایندیپندنت مدعی شده است که او اکنون به این مسئله فکر می کند که آیا برای جایگاهش در تیم اصلی بجنگد یا وارد دنیای کارشناسی فوتبال شود.

فردیناند پیش از این در مقام کارشناس در بی تی اسپورت مشغول به کار شده است و این شبکه می خواهد به طور تمام وقت این مدافع باتجربه را به خدمت بگیرد. پیشنهادی که گفته می شود نظر این مدافع سابق انگلستان را به خود جلب کرده است.

هنوز او تصمیمی نگرفته است و انتظار نمی رود تا پایان فصل او تصمیمی در این باره بگیرد اما او می تواند در تابستان قرارداد خود را برای یک فصل دیگر با یونایتد تمدید کند, زیرا قرارداد کنونی او در پایان فصل جاری به اتمام می رسد.

با وجود جانی اوانز, نمانیا ویدیچ, کریس اسمالینگ و فیل جونز همه جلوتر از فردیناند در اندیشه ها دیوید مویز, شانسی برای بازگشتن این بازیکن به ترکیب اصلی تیم دیده نمی شود.

همچنین گزارش شده است که یونایتد از هم اکنون به دنبال جانشینی برای ریو می باشد و آنها قصد دارند ازکوئیل گارای را از بنفیکا به خدمت بگیرند.

با وجود حضور موفق گری نویل در رسانه های تصویری, ریو نیز شاید برای یافتن ماجراجویی تازه به گری نویل ملحق شود و در پایان فصل جاری به دوران 11 ساله حضور خود در الدترافورد پایان دهد.

۰ Comments