جایگزین مسیر

ریو فردیناند به ستایش از هم تیمی سابق خود پرداخت

by | تیر , ۱۲ , ۱۳۹۳

مدافع سابق منچستریونایتد, ریو فردیناند معتقد است پاتریس اورا راه طولانی طی کرده است تا از یاغی اردوی فرانسه در جام جهانی به رهبر تیم ملی فرانسه در جام جهانی برزیل مبدل بشود.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – در سال 2010, در نوزدهمین دوره رقابت های جام جهانی که در کشور آفریقای جنوبی برگزار می شد, بازیکنان تیم ملی فرانسه از تمرین کردن زیر نظر ریموند دومنک سرمربی وقت تیم ملی فرانسه امتناع کردند. آغاز این شورش در اردوی فرانسوی ها با اخراج نیکولاس آنلکا از ترکیب تیم به دلیل مسائل انضباطی همراه بود.

ریو فردیناند امروز درباره تحول اورا در طول این 4 سال این چنین نوشته است:

اتحادی که ما از بازیکنان فرانسه در بازی روز جمعه برابر آلمان در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی در ریو خواهیم دید, بسیار متفاوت تر از شورش آنها در مرحله گروهی جام جهانی آفریقای جنوبی است.

در آن زمان از اورا به عنوان حلقه اصلی این شورش نام برده می شد و او را مقصر عملکرد ضعیف فرانسه در جام جهانی مورد خطاب قرار می دادند.

با یاداوری خاطرات آن روزها, می بینیم که اورا کاپیتان تیم بود و پس از اخراج نیکولاس آنلکا زمانی که تیم از تمرین کردن امتناع کرد, او را به نوعی عامل اصلی شروع اغتشاش ها مورد خطاب قرار دادند.

درست یا غلط, بیشتر از هرکس دیگری, همه پاتریس را سرزنش می کردند و او می دانست که این مسئله روی شهرتش تاثیر خواهد گذاشت. او کاملا آگاه است که هرگز دیگر دوباره اجازه ندهد, چنین اتفاقی رخ دهد.

فردیناند اکنون خوشحال است که هم تیمی سابقش دوباره شهرت قبلی خود را بازیافته است و به خوبی نقش بازیکن باتجربه ای را در ترکیب تیم ملی فرانسه بازی می کند.

او اکنون کمی بیشتر از خود فروتنی نشان می دهد و تشخیص داده است که هر چیزی که برای آن در گذشته مبارزه می کرده است و به آن باور داشته است, اکنون این تیم است که حرف اول را می زند.

روز جمعه فرانسه به مصاف قهرمان سه دوره جام جهانی, آلمان خواهد رفت تا یکی از حساس ترین بازی های مرحله یک چهارم نهایی در ورزشگاه ماراکانا شهر ریو برگزار شود.

[highlight]به نظر شما آیا اورا می تواند به همراه تیم ملی فرانسه قهرمان جام جهانی 2014 برزیل شود؟[/highlight]

۰ Comments