جایگزین مسیر

ریو فردیناند منچستر یونایتد را ترک می کند

by | اردیبهشت , ۲۲ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران-ریو فردیناند پس از حضوری 12 ساله تصمیم گرفت باشگاه منجستر یونایتد را در این تابستان ترک کند.

این مدافع برای منچستر یونایتد در کل 454 بازی را انجام داد و توانست 8 گل نیز برای باشگاه به ثمر برساند.

ریو در وب سایت رسمی خود گفت:من در چند ماه گذشته درباره آینده خود فکر کرده ام و بعد از حضور 12 سال فوق العاده در بزرگترین باشگاه دنیا می خواهم برای ادامه فعالیت فوتبالی خود از یونایتد جدا شوم و به جای دیگری بروم.

من برای افتخارات زیاد به منچستر یونایتد پیوستم و هرگر در رویا خود این همه افتخار را نمیدیدم اینجا فوق العاده بود من در بزرگترین باشگاه دنیا بازی کردم و اتفاق های زیادی نیز در اینجا رخ داد من درکنار بزرگترین بازیکنان دنیا بازی کردم که اکنون بهترین دوستان من می باشند و در یونایتد برای اولین بار لیگ برتر را کسب کردم و آن شب شگفت انگیز در مسکو که هیچ وقت از یاد من فراموش نمی شود اینجا رویایی بود.

شرایط اجازه نداد که من در اینجا خداحافظی کنم اما می خواهم از اینجا از هم تیمی هایم کارکنان و طرفداران که 12 سال رویایی را برای من ایجاد کردند و رویای پچگی خود را که در این باشگاه به افتخارات زیادی دست پیدا می کنم به حقیقت پیوست.

من احساس خوبی دارم و از شرایط بدنی نیز خوب می باشم و مشتاقانه منتظر چالش جدید هستم و از اکنون به فکر آینده می باشم.

به همین خاطر باشگاه منچستر یونایتد به قدر زحمات و تلاش های بی اندازه ریو برای باشگاه از او قدردانی به عمل آورد و بهترین آرزوها را برای این بازیکن دارد.

۰ Comments