جایگزین مسیر

ریو فردیناند پیشنهاد استون ویلا را رد کرد

by | خرداد , ۱۸ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران-به گزارش دیلی استار ریو فردیناند دفاع سابق منچستر یونایتد انتقال آزاد به استون ویلا را رد کرد.

ریو فردیناند چند مدت پیش تصمیم گرفت قراردادش را با منچستر یونایتد تمدید نکند و این بازیکن می خواهد به تیم دیگری منتقل شود تا بازی های خود را در تیم دیگری ادامه بدهد.در دوران 12 ساله ی ریو در یونایتد وی به یکی از بهترین مدافعان تاریخ لیگ برتر مبدل شد او در منچستر یونایتد موفق شد 6 بار لیگ برتر 1 بار لیگ قهرمانان و 3 عنوان لیگ کاپ را به دست بیاورد.

در فصلی که گذشت این بازیکن متوجه شد که دیگر نمی تواند در ترکیب یونایتد برای فصل های آینده حضور داشته باشد و تصمیم گرفت در این تابستان یونایتد را ترک کند پس از اینکه فردیناند از یونایتد جدا شد طی صحبت هایی اعلام کرد که علاقه داشته است که یک فصل دیگر در یونایتد بازی کند.

در خبرهایی آمده است که کوئینز پارک رنجرز به دنبال این بازیکن با تجربه می باشد و همچنین چند باشگاه در لیگ ام ال اس آمریکا به جذب وی امیدوار هستند اما او پیوستن به استون ویلا را رد کرده است این باشگاه می خواست ریو را در کنار فیلیپ سندروس در دفاع خود داشته باشد.

باشگاه استون ویلا که برای فروش گذاشته شده است تنها می خواهد بازیکنان آزاد را جذب کند و پل لمبرت برای فصل آینده به دنبال بازیکنانی است که قراردادشان به پایان رسیده است.

۰ Comments