جایگزین مسیر

ریو: من می خوام در منچستریونایتد بمانم

by | فروردین , ۲۵ , ۱۳۹۳

ریو فردیناند به BT Sport می گوید, او هیچ تصمیمی برای بازنشستگی در پایان فصل ندارد و امیدوار است هنوز در فصل 2014/15 برای یونایتد بازی کند.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – ریو فردیناند در مصاحبه اخیر خود شایعات درباره بازشستگی در پایان فصل را تکذیب کرد و مدعی شد او امیدوار است در فصل بعد نیز برای منچستریونایتد بازی کند.

این مدافع 35 ساله در بازی هال سیتی برابر شفیلد یونایتد کارشناس شبکه بود به جیک هامفری گفت که او قصد دارد در فصل آینده بدون توجه به اینکه به او پیشنهاد جدیدی در الدترافورد داده شود یا نه, همچنان به بازی کردن ادامه بدهد.

قرارداد کنونی فردیناند در تابستان امسال به اتمام می رسد و اگر سرمربی یونایتد دیوید مویز اجازه جدایی او را بدهد, ریو بازیکن آزاد محسوب خواهد شد.

من از بازی کردنم در حال حاضر لذت می برم و هنوز پاهایم از توان نیافتاده اند, به همین خاطر دوست دارم به بازی کردن ادامه بدهم, خواه چه در منچستریونایتد به بازی کردن ادامه بدهم یا جایی دیگر, همه چیز بستگی به تصمیمی که باشگاه می خواهد بگیرد, دارد.

زمان به این مسئله پاسخ خواهد داد, ما باید تا پایان فصل جاری صبر کنیم, همه چیز که مشخص شد, ما صحبت خواهیم کرد و خواهیم دید در چه شرایطی قرار داریم.

در همین حین جک این پرسش را از ریو کرد که اما تو ترجیح میدهی که در منچستریونایتد به بازی کردن ادامه بدهی, اگر امکانش وجود داشته باشد؟ ریو نیز به این پرسش بدین شکل پاسخ داد:

البته, این رویای من است. من با این رویا زندگی می کنم و می خواهم که ادامه داشته باشد, اما ما باید منتظر بمانبم و ببینیم که در پایان فصل چه رخ می هد.

این بازیکن سابق تیم ملی انگلستان در فصل جاری 20 بازی برای شیاطین سرخ انجام داده است که 11 بازی از این دیدارها در لیگ برتر بوده است.

۰ Comments