جایگزین مسیر

زاها:”احساس خوبی در منچستر یونایتد دارم”

by | مرداد , ۴ , ۱۳۹۲

ویلفرد زاها خرید جدید باشگاه منچستر یونایتد در مصاحبه با تلویزیون رسمی باشگاه ، MUTV، بیان کرد که احساس خوبی در منچستر یونایتد دارد و همچنین امیدوار است که عملکرد وی در بازی های دوستانه موجب این شود تا در طول فصل نیز زمان کافی برای بازی کردن به دست اورد.

.

.

.

.
پایگاه هواداران منچستر یونایتد در ایران – وینگر جوان انگلیسی موفق شد گل تساوی منچستر یونایتد برابر سرزو اوساکا را به ثمر برساند تا بازی با نتیجه ی 2-2 به پایان برسد. این بازیکن پس از پایان دیدار در مصاحبه با  MUTV  گفت :
” احساس فوق العاده ای بود. من میتوانستم در دو بازی قبلی نیز گلزنی کنم ولی بالاخره موفق شدم در این دیدار به ان دست پیدا کنم”
“واقعا همه چیز به نظر سرمربی بستگی دارد. او به من این شانس را میدهد تا به میدان بیایم تا خودم را ثابت کنم و در کنار بازیکنانی همچون ریو ، گیگز ، ون پرسی و ولبک بازی کنم. من واقعا از این وضعیت لذت برده ام و این واقعا شانس بزرگیه که با انها ملاقات داشته باشی و عضوی از تیم شوی.”
” انها با من طوری برخورد کرده اند که احساس می کنم در خانه حضور دارم. همه من را تشویق می کنند و از من حمایت می کنند و این خیلی دلچسبه. من احساس میکنم که واقعا به یک بازیکن منچستر یونایتد تبدیل شده ام”
” هوا واقعا گرم بود. هر دقیقه من میخواستم به سمت نیمکت بروم و اب بخورم. ولی این یک تمرین خوب برای ما است که در این شرایط بازی می کنیم چرا که وقتی به خانه برگردیم شرایط برایمان راحت تر خواهد بود.”
“همه چیز تا کنون عالی بوده است. تنها چیزی که من میخواهم زمانی برای بازی کردن است که خوشبختانه در فصل رو برو به ان دست خواهم یافت.”

۰ Comments