جایگزین مسیر

زاها در دو راهی ماندن یا رفتن

by | مهر , ۲۳ , ۱۳۹۲

به نظر می رسد ویلفرد زاها، وینگر جوان یونایتد خود را برای انتقال قرضی به تیمی دیگر برای کسب تجربه بیشتر در لیگ برتر آماده می کند.

ویلفرد زاها، که در ژانویه سال قبل به یونایتد پیوست، به دنبال راهی برای بازی بیشتر در لیگ برتر است و این در حالی است که تیمهای زیادی خواهان انتقال قرضی او می باشند.

خرید 15 میلیون پوندی یونایتد از دیدار جام خیریه مقابل ویگان تا به حال برای شیاطین سرخ بازی نکرده است.

زاهای جوان در لیست تیم ملی انتخاب شده توسط روی هاجسون برای بازی با تیمهای مونتنگرو و لهستان در چارچوب بازیهای انتخابی جام جهانی حضور نداشت، اما حضور و گلزنی  اندروس تونسند بازیکن جوان تاتنهام در بازی جمعه شب مقابل مونتنگرو زنگ خطر را برای زاها به صدا در آورده است. این در حالی است که زاها سال گذشته پس از دعوت به تیم زیر 21 ساله های انگلستان، باعث نیمکت نشینی تونسند شده بود.

در عوض زاها در لیست تیم ملی زیر 21 ساله های انگلستان برای بازی مقابل لیتوانی و سن مارینو حضور دارد. تیمهایی مثل سوانسی، وست بروم، استوک، نیوکاسل و همچنین کریستال پالاس علاقه زیادی به انتقال قرضی زاها در پنجره نقل و انتقالات زمستانی دارند. دیوید مویس در مورد زاها می گوید:

“ویلف حضوری نداشته است. ما نتوانسته ایم به او فرصت کافی را بدهیم. من از ویلف می خواهم که درک کند اینجا چه اتفاقاتی رخ می دهد. رقابت سخت است، و غیر ممکن است که بتوانیم در یک مسابقه به همه بازیکنان بازی بدهیم، چون فقط 11 بازیکن به زمین می روند. اما این برای ویلف مهم است که در اینجا سطح تمرینات، سطح بازیکنان دیگر و کیفیت آنها را می بیند. او دارد پیشرفت می کند و ما از او راضی هستیم.”

باید دید تصمیم زاها و باشگاه در مورد انتقال او چگونه خواهد بود. شما در این باره چه نظری دارید؟

۰ Comments