جایگزین مسیر

زاها می خواهد فرگی را تحت تاثیر قرار دهد

by | اردیبهشت , ۱۷ , ۱۳۹۲

زاها تصمیم دارد سر آلکس فرگوسن را تحت تاثیر قرار دهد
به گزارش دیلی میل لندن- ویلفرد زاها این شانس را دارد تا این هفته ثابت کند که سر آلکس فرگوسن با پرداخت ۱۵ میلیون پوند به کریستال پالاس در ماه ژانویه برای خرید این بازیکن تصمیم درستی گرفته است.
وینگر منچستر یونایتد که به صورت قرضی در سلهارست پارک بازی می کند, خودش را آماده بازی با برینگتون در چارچوب بازی رفت نیمه نهایی لیگ چمپیونشیپ انگلستان با برینگتون در خانه در روز جمعه می کند با اطلاع از اینکه فرم و سبک زندگی او در تیررس نگاه های افراد زیادی است.
پس از عملکردهای بی تفاوت او در ماه های اخیر این بازیکن ۲۰ ساله نیاز دارد که خودش را دوباره پیدا کند و بر این افتی که او در اوایل این فصل پس از انتخاب شدن برای بازی کردن در تیم ملی دچار آن شد غلبه کند.
همانند مشکلاتی که او در زمین داشته او در کانون توجهات قرار گرفت پس از اینکه مدعی شد برادرش هرو عضو یک باند گنگستری جنوب لندن می باشد .او از هم اکنون پشت سر هم از حقوق ۳۵ هزار پوندی که از منچستر دریافت می کند در رسانه ها تشکر می کند.
در مصاحبه ای که هنگام خروج او از برنامه پالاس گرفته شد قبل از بازی آنها برابر پترزبرو در شنبه گذشته او چالشی را که زندگی در منچستر روبروی او خواهد گذاشت, تصدیق کرد.
او گفت: من فقط می خواهم سرم را پایین نگه دارم و حرفی نزنم هنگامی که همه درباره شایعات حرف می زنند.
من احتمالا یک فرد مشهور خواهم شد اما علاوه بر آن این عالی خواهد بود که در درون یا کنار ترکیب اصلی تیم یونایتد باشم و از آنها یاد بگیرم.
من بازی آنها مقابل استون ویلا را نگاه کردم هنگامی که آنها عنوان قهرمانی خود را مسجل کردند و رابین فان پرسی عملکرد شگفت انگیزی داشت. هنگامی که فکر می کنم قرار است کنار چنین بازیکنانی بازی کنم , دیوانه می شوم.
برخی از برادرهای زاها( او ۸ خواهر و برادر دارد) روز دوشنبه, دیده شده اند هنگامی که در جستجوی خانه هایی برای او در چیشایر بودند, تا زمانی که او به یونایتد رفت آنجا زندگی کند.
او چندین اتوموبیل جدید خریده است و از زمانی که دستمزدش به واسطه یونایتد بیشتر شد او از آپارتمان خود در نزدیکی زمین تمرین پالاس رفته تا در خانه ای مجلل و موقت به صورت اجاره زندگی کند.
زاها توسط متخصصان اتحادیه لیگ انگلستان بهترین بازیکن لیگ چمپیونشیپ در سال جاری شده است, اما حساب توییتر خود را پس از مورد آزار و اذیت قرار گرفتن توسط هواداران باشگاه های دیگر به حالت تعلیق درآورده است.
قبل از کریسمس او بدون شک بهترین بازیکن در پست خود بود و فرارهای سریع او از هرکدام از گوشه ها سبب این شده بود که پالاس در صدر جدول قرار بگیرد.
در طول چند ماه او بازیکن تیم اصلی در هر بازی شده بود و بعد به تیم ملی راه یافت و اولین بازی خود برای انگلستان را در ماه نوامبر به مدت ۴ دقیقه در شکست ۴ بر ۲ انگلستان برابر سوئد انجام داد.دو ماه بعد او در راه پیوستن به یونایتد با مبلغ ۱۵ میلیون پوند بود.
بازی که باعث انتقال او در ماه نوامبر به یونایتد شد زمانی بود که او دو گل را در عرض یک دقیقه در بازی با پترزبورو برای تیمش ساخت و عملکردی داشت که باعث برد پالاس شد.
آن شب مربی پترزبرو دارن فرگوسن به پدرش سر آلکس زنگ زد و گفت که او باید با این مهاجم قرارداد ببندد. اکنون زاها در موقعیتی است که می تواند به آرزوهایش برسد.

با تشکر از کاربر عزیز Ali Rooney

۰ Comments