جایگزین مسیر

زسکا مسکو، حریف تیم دوم منچستر یونایتد هم نشد + امتیاز بازیکنان

by | آذر , ۱۵ , ۱۳۹۶

پایگاه هواداران منچستریونایتددر شب سرد شهر منچستر و استقبال همیشگی هواداران تیم و حضور در ورزشگاه الدترافورد، منچستر یونایتد با برد ۲ بر ۱ مقابل تیم زسکا موسکا، در آخرین هفته از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا راهی مرحله حذفی شد و همچنین خود را به عنوان سرگروه گروه A معرفی نمود.

بازی در ابتدا با گل الن دزاگئو که خروج بدون اجازه بلیند از زمین، آفساید را پر کرده بود، تیم زسکا مسکو را در دقیقه ۴۵ برنده راهی رختن نمود تا زسکا به برد خود و صعود به مرحله بعدی لیگ و شکست تیم مورینیو آن هم در خانه‌ی ترسناکش امیدوار باشد. اما در ادامه بازی تیم منچستر یونایتد که در زمین خود بازی میکرد، با بازی تحسین برانگیز مارکوس راشفورد، ستاره جوان و آینده‌دار خود، توانست بازی جذاب و پرموقعیتی را به نمایش بگذارد و در نهایت در دقیقه ۶۵ با گل لوکاکویی که در شرایط سخت نفرگیری قرار داشت تیم را به نتیجه مساوی برساند و همچنین یک دقیقه پس از گل پیروزی، در دقیقه ۶۶ مارکوس راشفورد توانست بازی را به شکل کامل از چنگ زسکا خارج نماید و منچستر یونایتد را به عنوان سرگروه و برنده دیدار در تئاتر رویاها معرفی نماید.

با توجه به برد منچستر یونایتد در برابر زسکا مسکو، اکنون شیاطین سرخ به رکورد ۴۰ بازی بدون شکست در خانه خود، بهترین رکورد را در تاریخ تیم منچستر یونایتد به نام خود ثبت کرده‌اند که البته با برد هفته آینده این تیم در برابر تیم صدر نشین جدول لیگ انگلستان، منچستر سیتی، میتواند این رکورد را بهتر و دست نیافتنی‌تر نشان دهد. در پایان آخرین هفته مرحله گروهی نیز، منچستر یونایتد با پنج برد و یک شکست با مجموع امتیاز ۱۵، به مرحله بعد صعود کرد تا در ادامه رقابت‌ها، حریف خود را بشناسد.

همانطور که در کنفرانس قبل از بازی نیز عنوان شده بود، مورینیو با تغییرات بسیاری در برابر زسکا حاضر شد و بیشتر تیم دوم خود و فرصت دهی به بازیکنانی که منتظر فرصت از سوی مربی بودند، راهی میدان نمود. در این بین، برای اولین بار شاهد حضور لوک شاو در ترکیب اصلی بودیم و شاید برای اولین بار شاهد لوک شاویی بودیم که نفوذهایی هم سبک و سیاق با پاتریکس اورا را در سال‌های نچندان دور به هوداران تیم نشان داده بود، اگرچه نفوذهای شاو گاها سبب خالی شدن فضای پشتش میشد و همچنان آن تکامل و پختگی بازی به عنوان مدافع سمت چپ در او تمام و کمال دیده نمیشد. با این حال، لوک شاو که اظهاراتی مبنی بر جدایی خود از تیمش عنوان کرده بود، بنظر میرسد در تلاش است تا خود را به تیم و خوزه مورینیو اثبات کند تا شانسی در نظر مربی جهت ادامه کار در تیم داشته باشد.

در پایان نگاهی به امتیاز بازیکنان از دید اسکای اسپورت خواهیم داشت:

بازیکنان اصلی: رومرو (۷)، شاو (۸)، لیندلوف (۷)، اسمالینگ (۷)، والنسیا (۷)، هررا (۶)، بلیند (۶)، پوگبا (۷)، ماتا (۷)، راشفورد (۹)، لوکاکو (۷)

بازیکنان تعویضی: مک‌تامنی (۶)، توانزابه (۶)، مارسیال (۶)

بهترین بازیکن: راشفورد

حاشیه: وین رونی، اسطوره‌ی تیم منچستر یونایتد در کنار مایکل کریک، کاپیتان اول و مصدوم تیم، از ببیندگان حاضر در ورزشگاه الدترافورد بودند!

۰ Comments