جایگزین مسیر

کنفرانس خبری فنخال:نیاز یانگ به عمل جراحی!،نیاز به خرید مدافع

by | بهمن , ۲ , ۱۳۹۴

کنفرانس خبری فنخال:نیاز یانگ به عمل جراحی!،نیاز به خرید مدافع

پایگاه هواداران منچستریونایتد

لوییس فن خال در ابتدای کنفرانس خبری خود در خصوص مصدومان تیم به صحبت پرداخت. لوییس فن خال در ابتدا اعلام کرد مصدومیت اشلی یانگ از ناحیه کشاله ران در بازی با لیورپول جدی بوده و این بازیکن به عمل جراحی نیاز دارد. به این ترتیب پس از شاو، والنسیا و روخو این چهارمین بازیکن یونایتد است که کارش در این فصل به عمل جراحی می کشد که رکوردی باور نکردنی به نظر می رسد!

هم چنین شواین اشتایگر و فیل جونز نیز به دلیل مصدومیت نمی توانند تیم را در بازی مقابل ساوثهمپتون یاری کنند. فن خال در مورد مصدومیت ها به تلویزیون باشگاه گفت:

اشلی یانگ مصدومیت جدی در کشاله ران دارد و نیاز به جراحی دارد. به همین دلیل برای مدتی طولانی در دسترس نخواهد بود.

این باور کردنی نیست! ما از این نظر اصلا شانس نداریم. جونز و شواین اشتایگر هم این آخر هفته بر نمی گردند. می تواند بشمارید، ما الان هفت مصدوم داریم.

لوییس فن خال تایید کرد عدنان یانوزای که در بازی زیر ۲۱ ساله ها مقابل ساوثهمپتون دو گل به ثمر رساند می تواند در بازی فردا مقابل تیم بزرگسالان این باشگاه به میدان برود.

فکر کنم او برای بازی در دسترس خواهد بود. او در تمرینات کارش را انجام داد و یک بازی هم داشت که البته خیلی زیاد نیست. او نیاز دارد بیشتر بازی کند اما به هر صورت او در دسترس است.

هم چنین هنگامی که از فن خال در خصوص جکسون و نمایشش در مقابل لیورپول و این که آیا می تواند جای اشلی یانگ را در سمت چپ پر کند سوال شد، رئیس جوابی محتاطانه داد و گفت:

او کم و بیش بازیکن بسیار خوبی برای سن خود است. او نشان داده است می تواند با فشار کنار بیاید. اما در مورد بازیکنان جوان سوال همیشه این است: آیا نمایش آنها ثبات خواهد داشت؟ یک بازی یا تعویض می تواند خوب باشد اما ثبات همواره یک علامت سوال است.

آیا دوران سخت به پایان رسیده است؟

این برای من جذاب نیست. این تنها برای بازیکنان جذاب است. بازیکنان هستند که بازی می کنند و مقاومت دارند. فکر می کنم فشار کم شده باشد اما اگر به ساوثهمپتون ببازیم باز این فشار برخواهد گشت. همواره این فشار برای منچستریونایتد وجود دارد. ما باید برنده شویم. طرفداران همواره انتظار دارند برنده شویم، به خصوص در خانه.

گل های رونی تا چه حد مهم هستند؟

 

این یک حقیقت است که از وقتی رونی شروع به گل زنی کرده است ما هم مسابقات را می بریم و خوب البته با نیوکاسل هم مساوی کردیم. این ها موازی هستند و من همواره گفته ام که او نه فقط به عنوان یک بازیکن که به عنوان کاپیتان نقشی بسیار مهم دارد. پس من از او بسیار راضی و خرسند هستم.

صحبت‌های رونی بین دو نیمه بازی با لیورپول: از فن خال پرسیده شد که آیا رونی بین دو نیمه برای بازیکنان صحبت کرده است و او پاسخ داد:

نه فقط وین رونی که بازیکنان دیگری هم این کار را انجام می دهند و این چیزی است که من می خواهم. چرا که بازیکنان مسئولیت خود را بر عهده می گیرند و فقط سرمربی نیست. به همین دلیل من این روش را در پیش گرفتم. احساس مسئولیت کردن برای نتایج و تعهد نشان دادن نسبت به آن خیلی مهم است و آنها این را نشان می دهند.

آیا با فرم خوب نیازی به خرید نیست؟

نه این درست نیست. فکر کنم وقتی می بینید به خصوص ما در پست دفاع (فول بک) تا چه حد بد شانس بوده ایم. من با والنسیا، شاو، روخو، دارمیان و یانگ شروع کردم و الان همه آنها مصدوم شده اند. تنها دارمیان برگشته است!!!!! پس من به بازیکنانی در پست فول بک نیاز دارم و شما می بینید من چگونه از جوانانی مانند جکسون و وارلا استفاده می کنم. آنها عالی هستند ولی سطح منچستریونایتد هم خیلی بالاست.

جستجو برای خرید فول بک:

برای جوانان این که هر هفته نمایشی سطح بالا ارائه دهند معمولا سخت است، برای همین ما همواره باید در پنجره نقل و انتقالات به دنبال جایگزین باشیم. مشکل این جاست که ما به دنبال سطح خاصی هستیم و باشگاه ها نمی خواهند در این مقطع زمانی بازیکنان خود را بفروشند و این مساله ماست. ما به جستجو ادامه می دهیم اما این آسان نیست. هیچ کس این را نمی فهمد چرا که این آسان هست و نیست!

۰ Comments