جایگزین مسیر

زنده:کنفرانس مطبوعاتی ون گال پیش از دیدار با استون ویلا

by | فروردین , ۲۷ , ۱۳۹۵

زنده:کنفرانس مطبوعاتی ون گال پیش از دیدار با استون ویلا

پایگاه هواداران منچستریونایتدلوییس ون گال سرمربی منچستر یونایتد در مصاحبه اش با MUTV گفته است آندر هررا به دلیل ضربه ای که در بازی مقابل وستهام خورده است احتمال اینکه به بازی مقابل استون ویلا نرسد وجود خواهد داشت.

رونی آماده حضور ثابت در تیم

لوییس ون گال درباره رونی نیز گفته است که در برابر استون ویلا دقایق بیشتری به کاپیتانش بازی خواهد داد این مهاجم در بازی روز چهارشنبه در برابر وستهام پس از دوری چند هفته ای از میادین به بازی گرفته شد گرچه این مربی هلندی نیز گفته است می تواند به صورت ثابت از وی استفاده کند.

۰F1B4220D2ED4B5D94A9733CD39ED176.ashx

آخرین اخبار درباره شوان اشتایگر و شاو

درباره دو مصدوم دیگر لوییس ون گال به MUTV گفته است که انتظار ندارد باستین شوان اشتایگر در ادامه فصل به میدان برود اما می تواند برای آلمان در یورو ۲۰۱۶ فرانسه به بازی گرفته شود.لوک شاو نیز هنوز با فیزیو به تمرینات خود ادامه می دهد و در حال انجام کارهای بزرگ می باشد.

ون گال به MUTV گفت:

من هنوز مطمئن نیستم – هررا مصدوم شد اما مشکل اینجاست که ما باید ظرف دو روز خود را آماده بازی بعد کنیم.این یک مشکلی مداوم به شمار می رود زیرا ما بازی های مشابه زیادی را مثل این در طور فصل انجام داده بودیم این تنها مشکل ما می باشد.

او ( رونی ) همیشه می خواهد که بازی کند.بله من فکر می کنم که او باید دقایق بیشتری بازی کند اما به بازی که پیش روی شما می باشد نیز بستگی دارد.شما نمی توانید بگویید که ۲۰ دقیقه به وی بازی خواهم داد یا دقایق بیشتری در زمین می تواند حاضر شود – هنگامی که این ممکن شود من باید این کار را انجام بدهم به دلیل اینکه ما به وین در تیم نیاز داریم.

من فکر نمی کنم شوان اشتایگر بتواند ادامه فصل به بازی گرفته شود فکر می کنم فصل آینده او آماده می باشد.شاید او برای مسابقات اروپایی پیش رو آماده باشد , نمی توانم به طور قطع صحبت کنم.همه چیز ممکن می باشد پس آن به نفع ما نیز خواهد شد زیرا او سریعا ما را برای رقابت های فصل جدید همراهی خواهد کرد.شاو در حال حاضر با فیزیوتراپیست در زمین تمرین حضور دارد – او به همراه تمرین کننده نیست پس این متفاوت می باشد.اما او در حال انجام کارهای بزرگ می باشد باورنکردنی است.

از لوییس ون گال درباره برنامه هایش برای ادامه فصل سوال شد که او اینگونه پاسخ می دهد:

بله بله من فکر می کنم.من مجبور می باشم و فکر می کنم این نیز برای بازیکنان بهتر می باشد اما ما باید صبر کنیم و ببینیم که نتیجه در برابر استون ویلا و پالاس چگونه خواهد بود و البته بازی که در برابر اورتون در جام حذفی داریم بازی که ما باید با قوی ترین تیم به میدان برویم.

پس از پیروزی روز چهارشنبه در برابر وستهام حال لوییس ون گال می خواهد تیم بهتری برای ادامه فصل داشته باشد:

بازیکنان – مربی و کارکنان باشگاه نا امید شده بودند به دلیل اینکه ما در طول فصل نتایج بدی کسب کرده بودیم زمانی که شما هر هفته یک ترکیب به میدان می فرستید به دلیل آسیب دیدگی ها و این برای یک تیم ناسازگار می باشد.در حال حاضر ما شانس هایی داریم که در لیگ در رتبه خوبی قرار بگیریم و همچنین ما هنوز در جام حذفی حضور داریم پس من بسیار خوشحال هستم که می توانیم این کار را انجام دهیم.

ستایش جوانان:

همچنین ون گال تاثیرات جوانان روی تیم را مورد ستایش قرار داده است و دلیل آن را این می داند که بازیکنان زیادی دچار مصدومیت شده بودند تا آنها شانس بازی پیدا کنند:

به همین دلیل شانس برای جوانان به وجود می آید و منچستر یونایتد به جوانان اطمینان دارد همچنین من.این هم یکی از دلایلی بود که من به آنها بازی داده ام پس این چیزی نیست که برای من چیز جدیدی باشد و من بسیار خوشحال هستم که می توانیم استعدادهای برتری از آکادمی به تیم اصلی معرفی کنیم.

راشفورد به رونالدو شباهتی ندارد:

مارکوس راشفورد شش گل تاکنون به ثمر رسانده است همین مقدار گلی که کریستیانو رونالدو در اولین فصل خود به ثمر رسانده بود اما ون گال نمی خواهد این دو نفر با هم مقایسه شوند:

شما می توانید سیب با گلابی را با هم مقایسه کنید پس هر کاری که شما انجام می دهید را قبول نخواهم کرد و با آن موافق نیستم – ما باید صبر کنیم و ببینیم.آنچه راشفورد تا به اکنون انجام داده است فوق العاده می باشد اما شما نمی توانید او را با رونالدو مقایسه کنید کسی که در نقطه های زیادی از زمین بازی کرده است.به اعتقاد من او زمانی که در منچستر یونایتد بازی می کرد به عنوان یک مهاجم هدف به کار گرفته نمی شد.

ون گال در مورد آینده اش:

ممکن است یا خیر سوالی که از لوییس ون گال در مورد روزنامه ها در مورد شغلش سوال شد که او گفت:

در مورد آینده با شما صحبتی نخواهم داشت.رونامه ها چیزهایی می نویسند که این مشکل شما می باشد.

EBA251F83BB54B78AD8C1A2F32EC12B7.ashx

از همراهی شما سپاسگزاریم…..

۰ Comments