جایگزین مسیر

سانچز تبدیل به پردرآمدترین بازیکن تاریخ لیگ برتر شد

by | بهمن , ۲ , ۱۳۹۶

سانچز تبدیل به پردرآمدترین بازیکن تاریخ لیگ برتر شد

پایگاه هواداران منچستریونایتد – الکسیس سانچز با امضای قراردادی که به موجب آن سالی ۲۳ میلیون پوند از منچستریونایتد دریافت خواهد کرد،تبدیل به پردرآمدترین بازیکن تاریخ لیگ برتر شد.

الکسیس آرسنال را به مقصد پرافتخارترین تیم انگلستان ترک کرد.ابتدا گمان میرفت قرداد او با منچستریونایتد ۴۰۰ هزار پوند در هفته است اما طبق قرارداد سه سال و نیمه ای که با باشگاه امضا کرده،۳۵۰ هزار پوند در هفته دریافت خواهد کرد.الکسیس رکورد مهاجم سابق و اسطوره ی باشگاه وین رونی را شکست.رونی پیش از ترک باشگاه ۳۰۰ هزار پوند در هفته دریافت میکرد و از این حیث پردرآمدترین بازیکن تاریخ لیگ برتر بود.

لازم به ذکر است رتبه های بعدی دریافت حقوق در لیگ برتر انگلستان نیز در اختیار باشگاه منچستریونایتد است!پل پوگبا با دریافت ۲۹۰ هزار پوند در هفته،فالکائو مهاجم سابق منچستریونایتد و روملو لوکاکو بلژیکی در رتبه های بعدی هستند.

گفتنیست لیونل مسی با دریافت ۵۰۰ هزار پوند در هفته پردرآمدترین ترین بازیکن حال و حاضر فوتبال است و کارلوس توز که پیش از ترک چین و پیوستن به بوکاجونیورز،هفته ای ۶۵۰ هزار پوند در هفته دریافت میکرد،دارای رکورد بیشترین حقوق دریافتی در تاریخ فوتبال میباشد.

۰ Comments