جایگزین مسیر

ساوت گیت تایید کرد: زاها به دلیل مصدومیت به تیم ملی دعوت نشده است

by | اردیبهشت , ۲۹ , ۱۳۹۳

ویلفرد زاها به دلیل مصدومیت به تیم ملی زیر 21 سال انگلستان برای بازی برابر ولز از چارچوب رقابت های مقدماتی جام ملت های اروپا دعوت نشد.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – وینگر جوان منچستریونایتد پس از پایان دوران حضور قرضی خود در کاردیف سیتی با مصدومیت به سینت جرج پارک برگشت.

زاها در تورنمنت تولون به دلیل محدودیت سنی نمی تواند بازی کند, این بازیکن 21 ساله همچنین در بازی برابر ولز در سوانزی از چارچوب رقابت های مقدماتی جام ملت های اروپا نیز به دلیل مصدومیت نمی تواند به میدان برود.

گرت ساوت گیت سرمربی تیم ملی زیر 21 سال انگلستان درباره شرایط زاها به خبرنگاران گفت:

ویلف مصدومیتی را هنوز با خود دارد و ما تصمیم گرفتیم تا این مصدومیت را بدتر نکنیم.

ما تنها چهار روز می شود که او را در ترکیب خود داریم, در حالیکه دیگر بازیکنان دو هفته است که با تیم تمرین می کنند, مسئله ای که ارزش بسیار زیادی دارد.

حتی اگر او به مرز آمادگی نیز برسد تنها می تواند در یک بازی برای ما به میدان برود, به همین خاطر در طول این 5 بازی, ما ناتان(ردموند) را که به همراه تام اینس بسیار عالی بازی کرده اند, انتخاب کرده ایم. این دو بازیکن, وینگرهای تیم در بازی آخر ما بودند.

ما همچنین جسی لینگارد را نیز که یکی از بازیکنان اصلی ما محسوب می شود, به تیم دعوت کرده ایم, او دوران قرضی خوبی در برایتون پشت سر گذاشته است و او پیش از بازیکنانی که ما آنها را به ترکیب اضافه کرده ایم در لیست ما قرار گرفته است.

علاوه بر ویلفرد زاها, سم جانستون نیز به دلیل مصدومیت از ترکیب تیم ملی زیر 21 سال خط خورده است.

۰ Comments