جایگزین مسیر

ستاره منچستر یونایتد آماده اولین بازی خود در لیگ قهرمانان

by | آبان , ۱۳ , ۱۳۹۲

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران –به گفته مویس عدنان یانوزای آماده است تا اولین بازیش را در لیگ قهرمانان انجام دهد.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

دیوید مویس سرمربی منچستر یونایتد معتقد عدنان برای بازی سه شنبه شب برابر سوسیداد در لیگ قهرمانان آماده است و می تواند اولین بازیش برای یونایتد در لیگ قهرمانان را انجام دهد.

عدنان که به تازگی به ستاره یونایتد تبدیل شده است می تواند در اولین حضورش در لیگ قهرمانان خود را آماده کند او در 8 بازی که برای یونایتد در این فصل انجام داده است بهترین عملکرد را از خود نشان داده است ابتدا نام او در لیگ قهرمانان جوانان انتخاب شده بود ولی مویس او را به لیست  B در لیگ قهرمانان اضافه کرد.

با این حال مویس در بازی رفت که در اولترافورد برابر سوسیداد انجام شد از او استفاده نکرد ولی نام او در پیروزی 1-0 برابر سوسیداد در لیگ قهرمانان دیده می شد و به گفته مویس این بازیکن خلاق برای بازی با سوسیداد به طور کامل آماده می باشد و می تواند از ابتدا در میدان حضور داشته باشد.

مویس گفت:او قطعا برای بازی سه شنبه آماده است.

این هیچ مشکلی  به وجود نمی آورد برای استفاده از عدنان او فوق العاده است.

او به نظر خسته می رسد و من از او در تمام بازیها استفاده نمی کنم تا او همیشه آماده باشد ولی شاید او را در بازی فردا مقابل سوسیداد به کار گرفتم من می دانم کی به او استراحت بدهم او واقعا عالی است.

در چند بازی اخیر یونایتد مویس این ستاره جوان تیم را در بال سمت چپ مورد استفاده قرار می دهد ولی خود مویس معتقد است در آینده او را در پست 10 قرار می دهد او در پست 10 عالی است ولی او در هر پستی بازی کند عالی است.

مویس اضافه کرد:عدنان برای پست 10 بسیار جوان است چون بازیکنان بهتری در پست در تیم حضور دارند ولی آینده عدنان در پست 10 رقم می خورد و این در آینده ممکن است.

عدنان در هر پستی که بازی کند فوق العاده است ولی من در آینده او را در پس 10 به کار می گیرم او در این پست به موفقیت های زیادی دست پیدا می کند.من می خواهم او را آماده نگه دارم و نمی خواهم به او فشاری وارد کنم.

منچستر یونایتد برای بازی با سوسیداد که سه شنبه در اسپانیا برگزار می شود امروز صبح به این کشور سفر کرده است تا آماده این بازی در چارچوب لیگ قهرمانان باشد.

قهرمان لیگ برتر اکنون در گروه 1 در جایگاه اول قرار دارد و رئال سوسیداد در جدول در مکان آخر است و در بازی های گذشته هیچ امتیازی را کسب نکرده است.

۰ Comments