جایگزین مسیر

سرالکس فرگوسن: لوییس ون گال همان مربی است که منچستر یونایتد برای موفقیت نیاز دارد

by | شهریور , ۳۱ , ۱۳۹۴

پایگاه هواداران منچستر یونایتد در ایران-سرالکس فرگوسن در جدیدترین صحبت هایش اعلام کرده است که عاشق کنفرانس های لوییس ون گال می باشد و این مربی افسانه ای معتقد است لوییس ون گال همان مربی می باشد که منچستر یونایتد برای موفقیت نیاز دارد.

لوییس ون گال که در آلمان , هلند و اسپانیا به موفقیت رسیده است و در منچستر یونایتد نیز این تیم را در فصل اول حضورش به لیگ قهرمانان رساند و این مربی هلندی می خواهد قبل از اتمام قراردادش در سال ۲۰۱۷ به همراه یونایتد ۲۱ مین قهرمانی در لیگ برتر را جشن بگیرد.

فرگوسن به اسکای اسپورتس گفت:

هر مربی روش خاص خود را دارد.

همه ما عقاید و فلسفه خاص خود را داریم.ما کارهای مختلفی در زمین فوتبال به کار می گیریم و خود تیم را انتخاب می کنیم و به بازیکنان می گوییم که چگونه در زمین بازی کنند و در چه موقعیتی قرار بگیرند.

لوییس ون گال یک رزومه عالی در بایرن مونیخ و بارسلونا دارد.درباره کارنامه او به هیچ وجه نباید شک کرد.

او اضافه کرد:

من عاشق کنفرانس مطبوعاتی های او می باشم.آنها واقعا زیرکانه می باشند.من می توانم ببنم بعضی از بچه ها در کنفرانس مطبوعاتی ها از سوال ها دچار استرس می شوند.

او می تواند در هر کنفرانس با هر سوالی مقابله کند.

لوییس ون گال که منچستر یونایتد را در فصل اول مربی گری اش به مقام چهارمی رساند اکنون سرالکس فرگوسن معقتد است که یونایتد شرایط بهتری دارد.

فرگوسن افزود:

او با تجربه است.او می داند که چکونه به موفقیت دست یابد.

روش او با هر مربی دیگری متفاوت است.بیشتر شبیه به من می باشد زمانی که در زمین فوتبال مربی گری می کردم و تیمم را روانه میدان می کردم.

 

۰ Comments