جایگزین مسیر

سرمربی منچستر یونایتد درباره یوردی آلبا از سران بارسلونا سوال خواهد کرد

by | خرداد , ۱۹ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران-روزنامه اسپانیایی آ س طی خبری گفت منچستر یونایتد شرایط یوردی آلبا را از باشگاه بارسلونا پرس و جو خواهد کرد.

آس مدعی شده است که منچستر یونایتد 100 میلیون یورو می خواهد خرج کند و با بخشی از این مبلغ را می خواهند برای خرید دفاع چپ هزینه کنند.

بر این اساس سرمبی منچستر یونایتد لوییس فن خال دستور داده است تا شرایط یوردی آلبا را زیر نظر بگیرند.

انتخاب جانشین بلند مدت برای پاتریس اورا در دستور کار منچستر یونایتد می باشد و آنها می خواهند برای این پست یک بازیکن جوان و آینده دار را به خدمت بگیرد و به اولدترافورد منتقل کند.

منچستر یونایتتد که شدیدا به دنبال لوک شاو دفاع چپ ساوتهمتون می باشد آس گزارش می دهد که این انتقال مورد شک و تردید قرار گرفته است بنا به گزارشات در تمام دنیا این بازیکن انگلیسی به احتمال زیاد به یونایتد خواهد پیوست و احتمال دارد قبل از جام جهانی این انتقال صورت بگیرد.

این روزنامه اسپانیایی معتقد است که منچستر یونایتد برای جذب یوردی آلبا کار دشواری خواهد داشت و مربی جدید بارسلونا لوییس انرکیه می خواهد این دفاع در نیوکمپ باقی بماند.

این باور وجود دارد که این انتقال بسیار سخت خواهد بود و بعید به نظر می رسد.آیا آلبا به منچستر یونایتد می پیوست اگر بارسلونا اجازه خروج او را می داد؟

لوک شاو می تواند یک گزینه فوق العاده برای فن خال و منچستر یونایتد باشد و آنها می توانند چلسی را در این امر ناکام بگذارند و این ستاره جوان را به خدمت بگیرند.

۰ Comments