جایگزین مسیر

سریع ترین بازیکنان منچستریونایتد تا اینجای فصل

by | شهریور , ۱۷ , ۱۳۹۶

پایگاه هواداران منچستریونایتد-منچستریونایتد شروعی پر شتاب در این فصل لیگ برتر داشته است و موسسه آماری Opta نیز ۵ بازیکن سریع این تیم را تا اینجای فصل مشخص کرده است.

    ۵-هنریک میخیتاریان ، ۳۳.۶۸ کیلومتر بر ساعت

میخیتاریان در این فصل در نقش بازیکن شماره ۱۰ ظاهر شده است، جایگاهی که ادعا می شود در آن بسیار خطرناک ظاهر می شود و این بازیکن ارمنی فصل دومش را نسبت به فصل اولش سریع تر آغاز کرده است.

پایگاه هواداران منچستریونایتد - مارتین کیون : مورینیو می تواند برای مخیتاریان در منچستریونایتد برنامه ریزی کند

اگر میخیتاریان در بازی در برابر استوک پاس گل دیگری بدهد، سومین بازیکنی می شود که در تاریخ لیگ برتر در چهار بازی ابتدایی حضورش ۶ پاس گل داده است.

این بازیکن تاکنون ۵ پاس گل در رقابت های لیگ داده است که به تعداد پاس های گل او در پایان فصل گذشته است.

    ۴-فیل جونز، ۳۳.۸ کیلومتر بر ساعت

جونز این فصل را فوق العاده شروع کرده است و نامزد بهترین بازیکن ماه لیگ برتر شد. جونز در دفاع مرکزی عملکرد خوبی دارد اما معمولا دچار مصدومیت می شود.

پایگاه هواداران منچستر یونایتد - گزارش میان فصل ۲۰۱۶/۱۷ - بخش اول - جونز

هفته پیش جونز گفت « عجیب است، احساس می کنم هنوز کارهای زیادی در یونایتد برای انجام دادن دارم، هنوز حس میکنم که به عنوان یک بازیکن رشد کرده ام؛ حس میکنم که برای خودم کسی شده ام و افراد زیادی را دیده ام که آمده اند و رفتند.»

«برخی در تور پیش فصل می گویند که او شاید به اینجا برود یا شاید به آنجا برود، بعدش به تمام کسانی که رفته اند نگاه می کنی و به خودت میگویی که حتما آنقدر هم بد کار نکرده ام که هنوز هم در بهترین باشگاه هستم، که یکی از بهترین باشگاه های دنیاست؟

 

    ۳-مارکوس راشفورد، ۳۴.۲۷ کیلومتر بر ساعت

راشفورد در بازی برابر لسترسیتی پایش به گلزنی باز شد. مورینیو اکثر بازیها او را در سمت چپ به بازی گرفته است و پس از درخشش در بازیهای ملی و کسب عنوان بازیکن برتر زمین، ممکن  است در برابر استوک سیتی نیز به بازی گرفته شود.

گرت سوتگیت او را در سمت راست به بازی گرفت اما بعد او را به سمت چپ برد و او هم در بازی با اسلواکی گل پیروزی بخش را زد.

        ۲.لوکاکو، ۳۴.۵۶ کیلومتر بر ساعت

لوکاکو در شش بازی گذشته برای باشگاه و تیم کشورش ۸ گل به ثمر رسانده است و سرعتش در حملات منچستر بالاتر رفته است. تمایل این بازیکن بلژیکی برای بازی بین دفاع های میانی و باز کردن فضای بیشتر نسبت به شماره ۹ فصل پیش منچستر، دیگر مهاجمین تیم را ترغیب کرده است تا حرکاتشان مبتنی بر درک مستقیم باشد و به این صورت لوکاکو را پشت دوستش در لیست سرعت قرار داده است.

نیسترروی:لوکاکو هنوز باید خودش را ثابت کند-پایگاه هواداران منچستریونایتد-لوکاکو

  1. پوگبا، ۳۴.۶۸ km/h

عدم حضور پوگبا در لیست برترین بازیکن ماه لیگ تعجب آور بود اما او بازیکن برتر ماه منچستریونایتد شد. مورینیو در ماه فوریه گفت که قیمت ۸۹ میلیون پوندی پوگبا ارزان بنظر خواهد رسید و بنظر میرسد که حق با اوست.

پوگبا-انتقال پوگبا به منچستر

۰ Comments