جایگزین مسیر

سلتیک و ساندرلند به دنبال آلکساندر بوتنر

by | شهریور , ۹ , ۱۳۹۲

در شرایطی که مدت زیادی تا پایان مهلت نقل و انتقالات باقی نمانده است, دو باشگاه سلتیک و ساندرلند برای انتقال قرضی مدافع هلندی یونایتد رقابت می کنند.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – به نقل از STV باشگاه سلتیک اسکاتلند برای انتقال قرضی مدافع هلندی منچستریونایتد با این باشگاه وارد مذاکره شده است.

سلتیک تمایل دارد تا این بازیکن را به مدت یک فصل به طور قرضی در اختیار داشته باشد, با این وجود هیچ یک از دو باشگاه این خبر را تایید نکرده اند اما آلکساندر بورساچ مدیر برنامه های این بازیکن به STV گفته است: بله, سلتیک تمایل به جذب قرضی او به مدت یک فصل دارد.

“ما احساس می کنیم که این انتقال به پیشرفت او کمک بسیاری می کند تا در درجات بالای فوتبال اروپا به طور منظم بازی کند. سلیتک به واقع باشگاه بزرگی است.”

“آنها در حال مذاکره با باشگاه منچستریونایتد هستند. اکنون تصمیم در دستان آنها است, ما مطمئن نیستیم که آنها اجازه جدایی به او بدهند.”

همزمان با این خبر, در خبری دیگر, گفته می شود باشگاه ساندرلند و پائولو دی کانیو نیز تمایل به جذب این بازیکن دارند. ساندرلند فصل گذشته به طور قرضی در این پست دنی رز را از تاتنهام گرفته بود, امسال نیز تمایل به جذب قرضی مدافع هلندی بوتنر دارد.

به نظر می رسد باشگاه یونایتد تمایل چندانی برای انتقال دائم این بازیکن ندارد و آنها تنها ممکن است با انتقال قرضی این بازیکن موافقت کنند.

مدیر برنامه های بوتنر می گوید: اگر بینز به باشگاه بیاید, شانس بازی کردن برای بوتنر کمتر از گذشته می شود. این مسئله بسیار ناراحت کننده خواهد بود, چون آلکس می خواهد تابستان آینده در تیم ملی بازی کند.

“برای آلکس بتر است که مدافع چپ جوانی به تیم بیاید, چون او در این شرایط انتخاب اول خواهد بود. او در گذشته ارزش خود را در لیگ انگلستان ثابت کرده است.”

مطمئنا, احتمال نهایی شدن انتقال قرضی بوتنر به یکی از دو باشگاه سلتیک یا ساندرلند, بستگی به موفقیت باشگاه منچستریونایتد در خرید لیتون بینز از اورتون دارد.

۰ Comments