جایگزین مسیر

سه بازیکن به صورت قرضی از آکادمی جدا شدند

by | بهمن , ۱۱ , ۱۳۹۲

تیم فوتبال منچستر یونایتد در روز آخر نقل و انتقالات 3 بازیکن از تیم زیر 21 سال خود را به باشگاه های مختلف انگلیسی قرض داد.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستر یونایتد در ایران – چارنی اکانگامنه و سم بیرنه ( Byrne ) با قراردادی قرضی و تا پایان فصل به تیم فوتبال کارلایل یونایتد (Carlisle) که در لیگ 1 باشگاه های انگلیس قرار دارد ، پیوستند.

.

.

اکانگامنه یک هافبک پر انرژی با قدرت تکل زنی بالاست که از باشگاه محلی رویال آنتورپ بلژیک ، به جمع شیاطین سرخ اضافه شده است. وی در تاریخ 16 فوریه به سن 20 سالگی می رسد و از زمانی که به منچستر یونایتد آمده است از اعضای ثابت تیم وارن جویس به شمار می آمد.

.

.

بیرنه ، مهاجم 18 ساله و ایرلندی شیاطین سرخ که در لیگ قهرمانان اروپای جوانان نیز برای منچستر یونایتد به میدان رفت در کنار اکانگامنه به تیم کارلایل منتقل شد.

.

هر دوی این بازیکنان یعنی اکانگامنه و بیرنه برای اولین بار به صورت قرضی از منچستر یونایتد جدا می شوند.

.

منچستر یونایتد و کارلایل یونایتد همکاری خوبی را در زمینه انتقال بازیکنان قرضی داشته اند و پیش از این نیز باشگاه منچستر یونایتد بازیکنانی نظیر ریس جیمز ، بن آموس و تام لاورنس را به صورت قرضی و برای کسب تجربه به این تیم قرض داده است.

.

.

دیگر بازیکنی که به صورت قرضی باشگاه را ترک می کند تام تورپ ، کاپیتان بومی تیم زیر 21 سال منچستر یونایتد ، می باشد.

.

این دفاع وسط متولد منچستر که قابلیت بازی در پست هافبک دفاعی را نیز دارد ، امروز در تمرینات و تست های پزشکی تیم بیرمنگهام که در رده ی هفدهم چمپیون شیپ قرار دارد شرکت کرد و با قراردادی تا پایان فصل به صورت قرضی به این تیم پیوست.

.

تورپ که سابقه ی کاپیتانی تیم زیر 19 سال انگلستان را نیز دارد و بازوبند کاپیتانی جوانان منچستر یونایتد را از زمانی که موفق به فتح FA  Cup  جوانان شدند بر بازو می بندد ،بازیکنی کامل بر روی زمین و قدرتمند در هوا است.

.

تورپ در باشگاه بیرمنگهام صاحب شماره ی 5 شده است و میتواند فردا (شنبه) اولین بازی خود را در برابر دربی کانتی انجام دهد.

.

۰ Comments