جایگزین مسیر

سه خرید احتمالی دیوید مویز در منچستریونایتد

by | اردیبهشت , ۲۰ , ۱۳۹۲

پس از خبر بازنشستگی سر آلکس فرگوسن در روز چهارشنبه و خبر جانشینی دیوید مویز به جای او در فصل آینده, قصد داریم نگاه کوتاهی بیاندازیم به 3 خریدی که ممکن است این مربی اسکاتلندی در تابستان امسال برای دفاع از مقام قهرمانی شیاطین سرخ در لیگ جزیره در فصل بعد انجام دهد.

لیتون بینز – اورتون – 28 ساله

بینز در حال حاضر یکی از شناخته شده ترین دفاع چپ های فوتبال اروپا به حساب می آید و قابل اعتماد بودن و کیفیت بازی بی نظیرش منجر به این شده است که در مقاطع متفاوتی از فصل با رفتن به الدترافورد لینک شود. اینک که دیوید مویز مربی اورتون سکان هدایت منچستر یونایتد در فصل آینده را به دست گرفته, تحقق این انتقال ها بیش از پیش محتمل تر است.

بینز در 36 بازی از لیگ برتر امسال که به میدان رفته, 5 گل به ثمر رسانده, و111(یکصد و یازده!!!!) موقعیت گل خلق کرده است, و دقت پاس های او 85 درصد بوده و 62 درصد از مصاف های رودروی خود را با بازیکن حریف برده است.

.

.

ماروئن فلایینی – اورتون – 25 ساله

بازیکن مو فرفری و بلژیکی اورتون این فصل را فوق العاده شروع کرد اما به آرامی از دوران اوجش فاصله گرفت. در زمانی از فصل که او عملکردی بی نظیر از خود به نماش می گذاشت با رفتن به یونایتد و چلسی لینک شده بود. قدرت بدنی او توانایی های تکنیکیش در میانه میدان به او این اجازه را داده که عملکردی بدون اشتباه از خود به نمایش بگذارد و هنگامی که بحث از سرزنی به توپ باشد او ثابت کرده است که یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان لیگ جزیره می باشد.

در 29 بازی فلاینی در لیگ او 11 گل به ثمر رسانده, 35 موقعیت گل خلق کرده , دقت شوت هایش 61 درصد بوده است و

در 51 درصد از نبرد های رودررویش با بازیکن حریف موفق عمل کرده است.

.

.

کریستیانو رونالدو – رئال مادرید – 28 سال

در هفته گذشته این سوال در ذهن افراد زیادی بود که آیا کریستیانو رونالدو به منچستر یونایتد باز خواهد گشت؟

خوب, به نظر می رسد تا زمانی که فرگوسن بازنشستگی خود را اعلام نکرده بود این احتمال می رفت , اما علی رغم تغییر مربی در یونایتد گزارش ها از این مسئله خبر می دهند که مدیر برنامه های رونالدو ملاقاتی با سران منچستر داشته است و اکنون نیز در حال مذاکره هستند.

در این فصل لالیگا, رونالدو 33 بازی انجام داده است و 34 گل شگفت انگیز به ثمر رسانده است. او 60 موقعیت گل خلق کرده است, 60 درصد از نبرد های رودرروی خود را برده است,  دقت شوت زنی او 63 درصد بوده و به نظر یونایتد می تواند او را با قیمت 65 میلیون پوند در اختیار بگیرد.

۰ Comments