جایگزین مسیر

سوتگیت: لینگارد در منچستر یونایتد به خوبی خواهد درخشید

by | آبان , ۲۰ , ۱۳۹۴

پایگاه هواداران منچستر یونایتد-سرمربی جوانان تیم ملی انگلستان می گوید که شگفت زده شده است که یونایتد در این تابستان در جسی لینگارد را به فروش نگذاشته است اما وی اصرار دارد که بازیکن ۲۲ ساله به سختی کار خواهد کرد تا برای منچستر یونایتد مثمر ثمر باشد.

بنا به گفته های گرت سوتگیت سرمربی تیم زیر ۲۱ ساله های انگلستان ,جسی لینگارد هر چه بگذرد می تواند برای منچستر یونایتد موفقیت های زیادی به ارمغان آورد و به خوبی عمل کند.

او گفت:

من شگفت زده شدم به خاطر اینکه آنها پیشنهادات برای لینگارد را نپذیرفتند به ویژه اینکه وی در تابستان در یورو جوانان به خوبی کار کرد.

او در حاضر پیراهن یونایتد را بر تن دارد و هر کاری از وی بخواهید انجام می دهد و هر چه بیشتر به جلو برویم وی پیشرفت زیادی خواهد داشت.شما می دانید که او در باشگاهی حضور دارد که هر هفته باید بازی هایی انجام بدهید اما در طول سال باید شرایط این جوانان را بسجنیم و ببینیم چگونه عمل خواهند کرد.

آنها می دانند که باید جلو ۷۰,۰۰۰ هزار هوادار بازی کنند و البته صحبت هایی نیز به وجود خواهد آمد.

ما از فرم خوب او شگفت زده نشده ایم زیرا می دانستیم که وی چه استعدادی دارد و آن را دوست داریم.او به دلیل مسائل جسمی دیر به مسابقات پا گذاشت و من فکر می کنم او از لحاظ جسمی پیشرفت های زیادی خواهد داشت.

اما او یک فوتبالیست باهوش می باشد و هر کاری از وی خواسته شود انجام می دهد و به خوبی حرف های مربی را در زمین اجرا می می کند.

۰ Comments