جایگزین مسیر

سوسیداد 0-0 منچستریونایتد؛5 نکته ای که آموختیم

by | آبان , ۱۵ , ۱۳۹۲

پس از کسب یک امتیاز از بازی لیگ قهرمانان برابر رئال سوسیداد, ما قصد داریم به 5 نکته مهم که از این بازی آموختیم نگاه کنیم.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – شاگردان دیوید مویز فرصت های زیادی را در نیمه دوم ازدست دادند تا از دومین بازی خارج از خانه خود در لیگ قهرمانان نیز تنها یک امتیاز کسب کنند. در این مقاله قصد داریم نگاهی بیاندازیم به 5 نکته مهمی که از بازی دیشب شیاطین سرخ آموختیم.

.

فلاینی هنوز برای جا افتادن در تیم مبارزه می کند

حتی اگر در دقابق پایانی کارت قرمز نمی گرفت, به احتمال زیاد عملکرد ماروان فلاینی نگرانی بسیاری از هواداران یونایتد را در پی خواهد داشت. این بازیکن بلژیکی در حفظ موقعیت و کنترل توپ آشفته به نظر می رسید, در زمین کند بود و در تعداد بسیاری از موقعیت ها در زدن تکل ضعیف و خام عمل می کرد –  و در نیمه اول بازی کاری نکرد. به نظر می رسد فلاینی برای کنار آمدن با فشار پوشیدن پیراهن شیاطین سرخ جدال می کند, اما باید هر چه سریعتر این کار را انجام دهد قبل از اینکه دیوید مویز بر خلاف میلش او را از تیم کنار بگذارد.

.

یانگ نیاز دارد تا شبیه سازی کردن را کنار بگذارد

تنها 60 ثانیه زمان برد تا اشلی یانگ پس از ورودش به زمین سانتری عالی برای فان پرسی بفرستد, تا رابین با بغل پا از زاویه ای بسته توپ را به تیرک بزند. اما او چند لحظه بعد, نیمه تاریک بازی خود را به نمایش گذاشت, بدون هیچ تماسی با بازیکن حریف در حالی که نیازی به این کار نبود, او شبیه سازی کرد و خودش را به زمبن انداخت تا پنالتی را از آن تیمش کند که رابین آن را ازدست داد. یانگ کاری را می کند که به خاطر آن مشهور شده است و این کار او به  مزاج یونایتد شیرین نیست و او نیاز دارد تا بلافاصله این هنرپیشگی خود را بیرون بیاندازد.

.

هرناندز برای اینکه انتخاب اول باشد مبارزه خواهد کرد

مهارت شگفت انگیز خاویر هرناندز در گلزنی به نظر می رسد که در بدترین زمان های ممکن به او پشت می کند. پس از به ثمر رساندن گل برتری بخش یونایتد در بازی برابر لیورپول در جام اتحادیه در اوایل فصل, این مکزیکی در شکست ناامید کننده یونایتد برابر وست بروم به زمین فرستاده شد تا نقش برجسته ای بازی کند. اکنون در این بازی نیز, پس از عملکردی تحسین برانگیز در جام اتحادیه به او این فرصت داده شد تا بردخشد, اما او نتوانست انتظارات را به واقعیت بدل سازد. این بازیکن 25 ساله از دو متری دروازه توپ را به بیرون زد تا بازی برابر سوسیداد, شبی نگران کننده برای او رقم بخورد.

.

کاگاوا می تواند در جناح چپ بازی کند

کنارگذاشته شدن کاگاوا به طور متوالی از ترکیب اصلی یونایتد, بدون شک این حقیقت را بازتاب می دهد که او تجریح می دهد تا در پستی همانند پستی که وین رونی به شکلی عالی بازی می کند, به میدان برود. با این حال, این بازیکن ژاپنی در بازی دیشب شیاطین سرخ ثابت کرد که می تواند بیشتر از اینکه تنها از جناح چپ به داخل محوطه جریمه حریف بزند, در میدان کارایی داشته باشد. او در مواقع بسیاری یکی به دو های عالی با هم تیمی های خود داست و چندین شوت خطرناک زد. با تصور اینکه عدنان یانوزای هنوز تنها 18 سال دارد, کاگاوا می تواند به طور مرتب در آینده در این پست بازی کند.

.

مویز قابلیت یک مربی اروپایی را دارد

یکی از بزرگترین نگرانی ها برای هواداران یونایتد پس از انتصاب مویز در تابستان, تجربه اندک او در بازی های اروپایی بود, اما این مربی اسکاتلندی هنوز قدمی اشتباه در این راه برنداشته است. شیاطین سرخ هنوز از لحاظ دفاعی مستحکم هستند و حضوری تهدیدکننده در خط دفاع سوسبداد در ورزشگاه آنودتا داشتند – این همان نشانه ای است که یک تیم قوی در لیگ قهرمانان باید داشته باسد. مویز هنوز تیمش را از مرحله گروهی بالا نبرده است اما به هیچ وجه همانند آنگونه که تصور می رفت, عمل نکرده است.

۰ Comments