جایگزین مسیر

سولسشائر: باید سریعا شرایط را بهتر کنیم

by | شهریور , ۳۰ , ۱۳۹۹

کانون هواداران منچستریونایتد – اوله گونار سولسشائر در مصاحبه خود پس از شکست ۳ بر ۱ مقابل کریستال پالاس اذعان داشت که باید سریعا شرایط تیم را بهتر کنند و شکست در مقابل پسران روی هاجسون در الدترافورد را “زنگ خطر” نامید.

حال در ادامه مصاحبه سولسشائر را می‌توانید بخوانید:

اوله، واضح است که این شروعی نبود که میخواستید. نظرت چیست؟

خیلی ناامیدام. فکر کنم این نتیجه، کمبودهای ما را نشان می‌دهد. ما کمبود زمان بازی، آمادگی بدنی داریم و سرحالی نیستیم و فکر می‌کنم باید سریعا بهتر شویم. این ۳ امتیازی بود که می‌خواستیم و لازم داشتیم. هنوز ۳۷ بازی باقی مانده است ولی این نتیجه زنگ خطر است. پس از این که تا مراحل پایانی مسابقات اروپایی پیش رفتیم، میدانستیم این مشکلی است که باید با آن روبرو شویم. زمان کمی برای آماده سازی داشتیم، ولی واقعیت همین است و بهانه‌ای وجود ندارد.

آن‌ها ۶ بازی قبل از این بازی انجام داده‌اند. پس این مورد نیز بر آمادگی ما تاثیر داشته است؟

بله، البته. واضح بود که آن ها سرحال و پر انرژی بودند و سیستم بازی خود را پیاده کردند و این چیزی بود که ما نیز فکر می‌کردیم انجام خواهند داد. امیدوار بودم و فکر ‌می‌کردم که بتوانیم از چیزی که نشان دادیم، بهتر باشیم.

متاسفم که بحث وار در اولین بازی فصل پیش اومد، ولی آن پنالتی سخت‌گیرانه به نظر می‌رسید…

به نظر من آن صحنه پنالتی نیست، خیلی سخت‌گیرانه است. بعد شاهد سیو بسیار خوبی از دخیا هستیم که باز دوباره تصمیم سخت‌گیرانه‌ای علیه او گرفته می‌شود. احتمالا اگر بخواهید از قوانین پیروی کنید، تصمیم درستی بود، چون احتمالا پای او مقداری با خط فاصله داشت ولی کسی نمی‌داند که ممکن بود بعد از آن چه اتفاقی بیفتد. این تصمیم وار نبود که باعث شکست ما شد.

دنی فن د بیک به میدان آمد و تفاوت را رقم زد، پس باید از این اتفاق خوشحال باشید.

بله، او رویکرد و انرژی بسیار خوبی دارد. از جمله بازیکنانی است که در پیدا کردن فضاها و استفاده از آن‌ها توانایی دارد. ما به چنین چیزی نیاز داشتیم، زیر وقتی آن‌ها را محاصره میکردیم و از سانتر استفاده می‌کردیم، به اندازه کافی بازیکن در محوطه جریمه نداشتیم و او چنین ویژگی به تیم اضافه کرد.

واضح است که فصل طاقت‌فرسایی در راه است، بازی پشت بازی در وسط هفته‌های متمادی، پس باید ریکاوری کرده و به کارمان ادامه دهیم.

بله باید ریکاوری کرده و برای بازی بعد آماده شد. ۴ شنبه با لوتون بازی خواهیم کرد. قطعا باید به دیگر بازیکنان فرصت بازی بدهیم و با کسانی که نیازمند تمرین هستند بیشتر تمرین کنیم و بهتر شویم. حرف پایانی این است که باید آماده شویم زیرا فصل شروع شده است. این فصل شروع شده است!

۰ Comments