جایگزین مسیر

سولسشائر: گلزنی کاوانی شروع خواهد شد.

by | آبان , ۴ , ۱۳۹۹

کانون هواداران منچستریونایتد – ادینسون کاوانی فاصله چندان زیادی با گلزنی در اولین بازی خود برای یونایتد نداشت ولی ضربه زیبا او با فاصله اندک از کنار دروازه چلسی رد شد. با این حال اوله معتقد است که گلزنی کاوانی برای شیاطین سرخ شروع خواهد شد.

این بازیکن ۳۳ ساله همچنین نیز فرصت داشت بار دیگر دروازه ادوارد مندی را باز کند که این بار هم تیمی سابق او در پاری سنت ژرمن تیاگو سیلوا ضربه او را بلاک کرد و سر انجام این بازی با نتیجه ۰-۰ به اتمام رسید.

سرمربی منچستریونایتد در مصاحبه پس از بازی گفت که برنده سابق کفش طلا لیگ ۱ فرانسه و سری آ ایتالیا می‌تواند اسلحه جدید یونایتد در خط حمله باشد.

او کمی از توانایی‌ها خود را نشان داد. در محوطه جریمه به تیم ما شخصیت و اجازه حضور می‌دهد.

ضربه او با فاصله کمی از کنار تیر دروازه رد شد. ضربه زیبایی بود. او باز هم شانس گلزنی داشت که تیاگو سیلوا به خوبی ضربه‌اش را بلاک کرد. اگر گلزنی می‌کرد برای او فوق العاده می‌بود. او هوشمندانه حرکت می‌کند و فرارها فوق العاده‌ای دارد. مهاجم نوک با تجربه‌ای است و هر چه بیشتر در داخل یا اطراف محوطه جریمه به او توپ را برسانیم، برایمان گلزنی خواهد کرد.

او به تیم آمده و سریعا تاثیر بسیار خوبی در تمرینات ما داشته است اما می‌دانیم او باید بازی کند تا آمادگی خود را بدست آورد.

لازم به ذکر است که کاوانی لازم نیست مدت زیادی صبر کند تا دوباره فرصت بازی و گلزنی داشته باشد، به این دلیل که منچستریونایتد روز چهارشنبه در هفته دوم لیگ قهرمانان به مصاف لایپزیش خواهد رفت و پس از آن در روز یکشنبه میزبان آرسنال خواهد بود.

۰ Comments