جایگزین مسیر

سیدی جانکو به دنبال حضور در جام حذفی جوانان

by | بهمن , ۲۵ , ۱۳۹۲

سیدی جانکو بپس اینکه به اهمیت جام حذفی جوانان پی برده است, ه دنبال این است تا بار دیگر با پیراهن منچستریونایتد در این رقابت ها به میدان برود.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – خرید تابستانی یونایتد از اف سی زوریخ, در مرحله قبلی این رقابت ها در بازی برابر برنلی و لسترسیتی بازی کرده است و به واسطه پل مک گونیس امربی تیم زیر 18 ساله ها ز اهمیت این تورنمنت آگاه هست. پس از ارائه بازی هایی زیبا در ترکیب تیم زیر 21 سال و پیروزی برابر وستهام در الدترافورد در بازی روز دوشنبه, او انتظار دارد که در بازی جمعه برابر هادرسفیلد تاون نیز به میدان برود.

آماده کردن خودتان از لحاظ ذهنی برای بازی در سطح متفاوتی همیشه سخت است اما جام حذفی جوانان تورنمنت بسیار مهمی برای باشگاه محسوب می شود. فرصت بزرگی است برای اینکه خودم را به خوبی نشان دهم, اگر بتوانم به تیم کمک کنم, خوب خواهد بود. پل تاریخچه این رقابت ها را توضیح داده است و اکنون در این رقابت ها حضور داریم. در بازی اول در برنلی, من حقیقتا نمی دانستم این تورنمنت چقدر رقابت بزرگی است اما اکنون من فکر می کنم بهتر اهمیت این جام را درک کرده ام.

این مدافع راست جوان که می تواند در خط هافبک نیز بازی کند در اوایل فصل جاری عملکرد خوبی در لیگ اروپا داشته است و تبه خاطر بازی های خوبی که در تیم زیر 19 سال انجام داده است, تمجید پل اسکولز را شنیده است.

اسطوره شیاطین سرخ پل اسکولز به مجله باشگاه گفت:

سیدی از زمانی که به اینجا امده است فوق العاده بوده است و به نظر استعداد درخشانی برای آینده تیم می باشد. خوشبختانه او در راه رسیدن به تیم اصلی قرار دارد.

۰ Comments