جایگزین مسیر

شایعات نقل و انتقالات روز های اخیر

by | مهر , ۱۲ , ۱۳۹۱

روزنامه Mirror گمان میکند که تیم بیرمنگام اماده  انجام معامله و فروش هافبک کناری و تأثیر گذار خود Nathan Redmond برای مبلغی بالغ بر 12 میلیون پوند میباشد.گروهی از تیم های طراز اول به این نوجوان علاقمند هستند اما به این موضوع هم اشاره شده که سر الکس همچنین متوجه و مراقب وضعیت این بازیکن 18 ساله که هنوز برای امضای قراردادی جدید موافقت نکرده میباشد.

 

بر اساس Express،باشگاه یونایتد بازیکن تیم بلکپول،تام اینس را بطور نزدیک برای جذب وی زیر نظر گرفته است.این وینگر جوان،پسر  هافبک سابق یونایتد، پل اینس، شروعی طوفانی را در این فصل در رقابتهای Championship داشته و گزارش تا جایی پیش رفته که  مدعی شده که دو باشگاه نزدیک به توافق بر سر مبلغ این قرارداد هستند.

ITV  و  Daily Mail عقیده دارند که این موضوع که میکائیل سیلوستره با شیاطین سرخ در حالی که به دنبال باشگاهی جدید میباشد تمرین میکند،میتواند منجر به این شود که سر الکس به او قراردادی کوتاه مدت پیشنهاد دهد تا مشکل خط دفاع تیم از مصدومیت ها را پوشش دهد.

 

به گفته Daily Mai باشگاه های یونایتد و چلسی هر دو استعدادیاب هایی را برای دیدن بازی دفاع چپ تیم لیل ، Lucas Digne مقابل تیم رن اعزام کردند. از این بازیکن 19 ساله برای داشتن آینده ای روشن یاد میشود اما شیاطین سرخ در این تابستان الکساندر بوتنر را برای پوشش همین جایگاه خریداری کرد.

  روزنامه Sun اظهار میکند که پل اینس این هفته با سر الکس برای رسیدن توافق  برای انتقال پسرش صحبت و گفتگو کرده.ادعا شده که انتقالی 4 میلیون پوندی در ماه ژانویه اماده شکل گیریست اما همه چیز می تواند در کمتر از دو هفته دیگر توافق شود.

انتظار میرود که سر الکس و مایک فیلان در بازی امشب تیم منچستر سیتی مقابل تیم بورسیا دورتموند در رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا حضور پیدا کنند.این موضوع که توسط Daily Telegraph نشأت گرفته همگان را به تفکر واداشته که این دو قصد بررسی بازی روبرت لواندوسکی را  از نزدیک دارند.این گزارش معتقد است که آینده نانی و خاویر هرناندز در الدترافورد در هاله ای از ابهام قرار دارد بنابراین هنوز مهاجمی دیگر میتواند توسط مربی هدف قرار داده شود.

۰ Comments