جایگزین مسیر

شایعات نقل و انتقالات اخیر

by | مهر , ۶ , ۱۳۹۱

بال تیم Admira Wacker(تیمی در لیگ اتریش) ،مارسل سبیتزر توسط سایت Virgilio با یونایتد و یوونتوس لینک شده است.این بازیکن 18 ساله استعدادیابهای باشگاه را در این فصل تحت تأثیر قرار داده است.

 

 Ole Gunnar Solskjae مهاجم تیم اف ث کپنهاگن, Andreas Cornelius, را مورد ستایش قرار داده و همین امر سبب شده که بعضی از منابع انلاین گزارش بدهند که او این بازیکن را به سر الکس توصیه کرده است.هنگامی که از او پرسیده شد که آیا این بازیکن گزینه ای برای یونایتد میباشد،او پاسخ داد:”او کیفیت لازم برای بازی در سطوح بالا اگر به پیشرفتش ادامه دهد را داراست.او با سرعت و با استعداد است و فکر میکنم در کارهای هوایی هم خیلی خوب است. Bold گزارش میدهد که این بازیکن تا سال 2016 با باشگاه کپنهاگن قرارداد دارد.

 

برا ساس منابع در المان،باشگاه منچستر یونایتد در مورد انتقالی احتمالی و ممکن برای ،ارتور ویدال هافبک تیم یوونتوس از این تیم پرس و جو کرده است.

ویدال 25 ساله خود را در اروپا و در دوره حضور 4 ساله اش در باشگاه المانی بایر لورکوزن شکوفا کرد و بعد از کمک به تیم لورکوزن به رسیدن رتبه دوم بوندسلیگا در سال 2011،این بازیکن شیلیایی شایسته انتقال به باشگاه یوونتوس بود جایی که نقش بزرگی را در کسب مقام قهرمانی این تیم در رقابتهای سری A فصل گذشته داشت.

این ملی پوش پر انرژی شیلیایی در بازی اخیر رقابتهای لیگ قهرمانان و تساوی تیمش مقابل تیم چلسی جایی که اولین گل تیمش را بثمر رساند همگان را تحت تأثیر قرار داد و  نمایشات ویدال از توجه و نظر یونایتدی که بطور گسترده  عقیده بر این است که خلأ  یک هافبک مرکزی پر انرژی را از زمان روی کین احساس میکند دور نمانده است و گمان میرود که با باشگاه یوونتوس در مورد در دسترس بودن این بازیکن تماس داشته است.

اما یونایتد برای به خدمت گرفتن این بازیکن باید دست به ولخرجی بزند-این هافبک با باشگاهش تا سال 2016 قرارداد دارد و مبلغ ارزش گذاری شده روی او 40 میلیون پوند میباشد.

۰ Comments