جایگزین مسیر

شایعات درباره انتقال شاو به یونایتد همچنان ادامه دارد

by | فروردین , ۲۴ , ۱۳۹۳

لوک شاو بازیکن ساوتهمپتون با فالو کردن فیل نویل کمک مربی منچستریونایتد در تویتر, شایعات درباره انتقالش به منچستریونایتد را قوت بخشید.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – لوک شاو با فالو کردن صفحه شخصی فیل نویل در تویتر دوباره شایعات درباره انتقالش به الدترافورد در تابستان پیش رو را قوت بخشید.

مطمئنا شاو به خاطر دنبال کردن نظرات فیل و صحبت با او دست به چنین اقدامی نزده است و این حرکت او نشانه روشنی درباره انتقال شاو به منچستریونایتد می باشد. حتی اگر عده ای چنین برداشتی را نیز قبول نداشته باشند, مطمئنا این حرکت مدافع جوان انگلیسی و آینده دار ساوتهمپتون حدس و گمان ها درباره انتقال احتمالی او به یونایتد را بیشتر می کند.

در خبرهای پیشین, گفته شده بود که باشگاه منچستریونایتد با مبلغ 85 هزار پوند در هفته با این بازیکن 18 ساله به توافق رسیده است, هم اکنون نیز در آستانه رسیدن به هفته های پایانی لیگ برتر جزیره خبرهایی این چنینی روز به روز بیشتر می شوند.

در اواخر ماه ژانویه گذشته, نویل و رونی هر دو صفحه شخصی ماتا در تویتر را فالو کردند و این حرکت آنها نشانه ای بود درباره اینکه منچستریونایتد قصد دارد ستاره اسپانیایی چلسی را به خدمت بگیرد.

[highlight]به نظر شما آیا شاو در آستانه منچستری شدن قرار دارد؟[/highlight]

۰ Comments